Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 59100 Polkowice, ul. 3 Maja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
ul. 3 Maja 51
59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
REGON: 2065202300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dźwigi – konserwacje, remonty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: wykonywaniu konserwacji, napraw i utrzymaniu w ruchu oraz pełnieniu dyżuru pogotowia dźwigowego i dokonywaniu przeglądów urządzeń transportu bliskiego: 1) dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Hubala 22, 24, 26 i 28, 2) platform dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach, 3) żurawia o napędzie ręcznym znajdującego się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach, 4) dźwignika do obsługi autobusów (podnośnika czterokolumnowego) znajdującego się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach, administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, w ramach zadania pn.: „Dźwigi – konserwacje, remonty. Poprzez ogólne określenie „dźwignice” wzoru umowy Zamawiający rozumie zarówno dźwigi osobowe w budynkach przy ul. Hubala 22; 24; 26 i 28 jak również platformę dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach, a także żuraw ręczny i podnośnik czterokolumnowy znajdujące się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) wykonanie przeglądów technicznych dźwignic zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1125 ze zm.), w tym: a) wykonywanie do 25 dnia każdego miesiąca przeglądów konserwacyjnych podstawowych P-1 co 30 dni, których zakres przedstawiono w załączniku nr 2 do umowy; b) wykonywanie do dnia 25 miesiąca kończącego kwartał przeglądów kwartalnych, których zakres przedstawiono w załączniku nr 3 do umowy; c) wykonanie przeglądu rocznego, którego zakres przedstawiono w załączniku nr 4 do umowy przed upływem terminu określonego w decyzji UDT zezwalającej na eksploatację dźwigu; d) prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji oraz wykonanych pomiarów elektrycznych; 2) utrzymanie dźwignic w stałej sprawności technicznej, w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych; 3) wykonywanie innych napraw dźwignic, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, w ramach posiadanych środków, o których mowa w § 6 ust. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Składania Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca raportów z przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych dźwigów zgodnie ze wzorem druku zamieszczonym w załączniku nr 6 do wzoru umowy. 2. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o konieczności dokonania niezbędnych napraw zapewniających utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej. 3. Przygotowania i przedstawienia na koniec każdego miesiąca, do akceptacji Zamawiającemu kosztorysów powykonawczych robót wykonanych na podstawie zgłoszeń Zamawiającego. 4. Przygotowania dźwigów do badań okresowych i doraźnych przeprowadzanych przez UDT jak również do brania czynnego udziału w czasie ich przeprowadzania. 5. Pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia oraz utrzymania dźwigów w stałej sprawności technicznej. 6. Przybycia na miejsce i przystąpienia do usunięcia awarii lub usterki w ciągu trzydziestu pięciu minut od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii czy usterki - zabezpieczenia dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych. 7. Uwolnienia osób z niesprawnego dźwigu w ciągu ………………………..* minut (maksymalnie trzydziestu pięciu minut) od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. (*kryterium oceny) 8. Prowadzenia dziennika konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonanych czynności. 9. Dokonania zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych zgodnych z odpowiednimi normami PN/ISO, oznakowanych i posiadających wymagane prawem dokumenty np. deklaracje zgodności i atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, w pełni kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, w pierwszym gatunku, posiadających minimum 24-miesięczną gwarancję producenta lub minimum 12 miesięczny okres przydatności do użytku licząc od daty dostawy oraz posiadających dokumentację techniczną niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego, taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy, sporządzone w języku polskim. 10. Przy wykonywaniu napraw Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz.1890). 11. Prowadzenia robót z zachowaniem przepisów BHP i prawa budowlanego. 12. Zabezpieczenia dźwigu przed dostępem osób trzecich w trakcie prowadzenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dźwigi – konserwacje, remonty”
Dodano: 2023-03-15 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.
Dodano: 2022-12-15 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2021-10-19 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-12-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY
Dodano: 2020-09-28 - Usługa konserwacji i napraw systemów SSWiN oraz CCTV w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-08-10 - Wykonywanie napraw głównych i utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej dźwigów zabudowanych w budynkach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego przy ul. Sokołowskiego i Batorego w Wałbrzychu przez okres 48 miesięcy wraz z wykonaniem ich pomiarów ochronnych.
Dodano: 2020-06-01 - Usługa przeglądów, napraw i modernizacji dźwignic
Dodano: 2020-03-20 - Usługa konserwacji i serwisu (napraw bieżących i awaryjnych) dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-02-06 - Usługi serwisowania, przeglądów i modernizacji dźwignic
Dodano: 2020-01-31