Przetargi.pl
DZP/31/20 DOSTAWA: Laser do enukleacji z wyposażeniem – 1szt Zestaw do histeroskopii – 1szt Zasilacz regulowany opasek do niedokrwienia - 2 szt. Aparaty do magnetoterapii - 2 szt. Aparaty do laseroterapii - 2 szt. Aparat do krioterapii – 1szt. Urządzenie wielofunkcyjne do rehabilitacji – 1 szt.

Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Piechowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 686 01 31 , fax. 58 686 01 19
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
    ul. Piechowskiego 36
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 686 01 31, fax. 58 686 01 19
    REGON: 19110303900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-koscierzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/31/20 DOSTAWA: Laser do enukleacji z wyposażeniem – 1szt Zestaw do histeroskopii – 1szt Zasilacz regulowany opasek do niedokrwienia - 2 szt. Aparaty do magnetoterapii - 2 szt. Aparaty do laseroterapii - 2 szt. Aparat do krioterapii – 1szt. Urządzenie wielofunkcyjne do rehabilitacji – 1 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń w podziale na 7 zadań/pakietów: 1. Laser do enukleacji z wyposażeniem – 1szt 2. Zestaw do histeroskopii – 1szt 3. Zasilacz regulowany opasek do niedokrwienia - 2 szt. 4. Aparaty do magnetoterapii - 2 szt. 5. Aparaty do laseroterapii - 2 szt. 6. Aparat do krioterapii - 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne do rehabilitacji – 1szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) w przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Patrz także – rozdział XIV. pkt. 6 SIWZ. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w rozdziale XI pkt.5 SIWZ, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Formularz OFERTA - załącznik do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ, dotyczące Wykonawcy Formularz cenowy. Zestawienie parametrów i warunków wymaganych. Warunki gwarancji, serwisu i serwisu pogwarancyjnego. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Pełnomocnictwo - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach