Przetargi.pl
Dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z zakupem materiałów jednorazowych dla potrzeb Oddziału Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z zakupem materiałów jednorazowych dla potrzeb Oddziału Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z zakupem materiałów jednorazowych. I. APARAT DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI: L.p. Parametry techniczne /wymagane/ 1. Głowica z 4 lub 6-kryształowym elementem piezoelektrycznym 2. Głowica umożliwiająca oprócz pracy z tradycyjnymi ultradźwiękami (o kierunku przód tył) pracę z ultradźwiękami skrętnymi (oscylacje tipa w kierunku poprzecznym do głównej osi głowicy) 3. Tryb fako pulsacyjnego do minimum 100 pulsów/sek 4. Podciśnienie przy I/A do min. 600 mmHg 5. Praca z kontrolą liniową mocy w trybie fako ciągłego, pulsacyjnego, burst 6. W trybie burst możliwość jednoczasowej kontroli: mocy ultradźwięków i przerw pomiędzy wiązkami energii ultradźwiękowej 7. Diatermia zintegrowana z aparatem 8. Refluks 9. Sterownik nożny z regulacją zakresu poszczególnych pozycji-programowany z konsoli 10. Możliwość programowania wysokości statywu kroplówki 11. Zintegrowana taca o regulowanej wysokości 12. Zintegrowany statyw kroplówki z podstawą jezdną 13. Tipy do fakoemulsyfikacji o średnicy 0,9 mm lub mniejszej - tzw. mirotipy 14. Podciśnienie przy fakoemulsyfikacji do min. 600 mmHg 15. Sygnalizacja parametrów pracy i stanów alarmowych (czytelne komunikaty) 16. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim 17. Zasilanie 220-240 v/50-60 Hz 18. Klasa ochronności I 19. Instrukcja w języku polskim 20. Napęd pneumatyczny noża do witrektomii 21. Możliwość pracy noża pneumatycznego z prędkością do co najmniej 700 cięć/min. 22. Komunikaty na ekranie urządzenia w języku polskim Konfiguracja aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy: L.p. Wyszczególnienie Ilość 1. Konsola aparatu 1szt. 2. Przełącznik nożny 1 szt. 3. pilot 1 szt. 4. pokrowiec do sprzętu 1 szt. 5. głowice ultradźwiękowe 3 szt. 6. końcówki do irygacji/Aspiracji bimanualne 3 szt. 7. noże do witrektomii przedniej 6 szt. 8. pęseta diatermiczna prosta 2 szt. 9. kabel do diatermii 2 szt. 10. karta pamięci 1 szt. 11. kluczyk metalowy do odkręcania tipów 1 szt. II. JAŁOWE, JEDNORAZOWE MATERIAŁY I AKCESORIA DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI - 1 300 ZESTAWÓW /zapotrzebowanie na okres dwóch lat/: Skład zestawu: kaseta płynowa kompatybilna z oferowanym sprzętem-1 szt.,osłonki na tip 0,9 mm z komorą testową-koplet-1, obłożenie pacjenta 100x120-1szt., strzykawki (z gum. tłocz.) 5 ml - 2 szt., strzykawki (z gum.tłocz.) 2ml-5 szt., strzykawka (z gum. tłocz.) 10ml- 1szt., prześcieradło-1 szt., kaniula 25G (do hydrodysekcji)-2 szt., kaniule do polewnia 27G-2 szt., obłożenie na poręcze fotela-2 szt., nóż typu slit do otwarcia komory przedniej 2.4 mm-1 szt., nóż do paracentezy 1.2 mm-1 szt., tip do głowicy ultradźwiękowej 0,9 mm ABS 30st. zagięty-1 szt., obłożenie na stolik i cpk 140x140cm-1 szt., gaziki 5x5cm-5 szt., gaziki 8x8cm.-5 szt., ocznik-1 szt., sączki-2 szt., mikrogąbki-6 szt., fartuch L-operator-1 szt., fartuch L-pakiet wierzchni (siostra) - 1 szt., igła 25 G 25-1 szt., plastikowa osłonka na oko-1 szt., kieliszek 60cc-1 szt., ręczniki papierowe-2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 13 743,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw ( min 1) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2. ppkt 2). Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wypełniony formularz oferty (według wzoru określonego w Rozdziale III SIWZ). 9. Parafowany wzór umowy. 10. Wypełniony formularz cenowy (zał. Nr 1 do oferty). 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 12. Parafowany wzór umowy zawarty w rozdziale IV specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach