Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa n/w produktów leczniczych: Zakres nr 1 - Immunoglobulina ludzka Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary Ilość 1. Immunoglobulina ludzka do podania iv. w dawkach 2,5g i 5g lub 3g i 6g gram 800 Zakres nr 2 - Preparat Eptifibatide Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 1 roku Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1. Eptifibatide 2mg/1ml r-r. do wstrzykiwań x1 fiolka a 10 ml fiolka 150 2. Eptifibatide 0,75mg/1ml r-r. do infuzji x 1fiolka a 100ml fiolka 220 Zakres nr 3 - Preparat Bicalutamid Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 1 roku Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1. Bicalutamid tabletka 0,05g tabletka 2800 Zakres nr 4 - Heparyna niefrakcjonowana Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 1,5 roku Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1. Heparyna sodowa niefrakcjonowana do podania dożylnego w dawce 25 000jm/fiol 5 ml fiolka 30000 Uwaga: 1. Warunkiem przyjęcia dostawy do Apteki będzie faktura oraz dołączona do niej dyskietka lub inny nośnik elektroniczny na którym będzie zapisana treść faktury, możliwa do odczytania w programie obowiązującym w Aptece Szpitalnej, tj. Info Medica Computerland. 2. Brak dołączonej dyskietki lub innego nośnika elektronicznego będzie podstawa do odmowy przyjęcia dostawy do apteki. 3. Data ważności oraz seria dostarczonego towaru powinna być zgodna z treścią na fakturze i dyskietce lub innym nośniku elektronicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336515209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 1) Zakres nr 1 - 5.300,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy trzysta PLN), 2) Zakres nr 2 - 1.800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset PLN), 3) Zakres nr 3 - 1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście PLN), 4) Zakres nr 4 - 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 9.1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.2.Warunki szczegółowe: 9.2.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 9.2.2.Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 zmówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 9.2.3.Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 9.2.4.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty (według wzoru określonego w Rozdziale III SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. - zał. nr 2 do oferty. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. pozwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2004 r nr 53, poz.533 ze zm). 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie- dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom określonym w przedmiocie zamówienia /min. 1/. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 9.2.2. niniejszego rozdziału. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie i muszą zawierać co najmniej : wykonawcę dostawy, zakres zrealizowanej dostawy, wartość zrealizowanej dostawy, datę wykonania, odbiorcę dostawy, opinię odbiorcy wskazującą należyte wykonanie dostawy, podpis upoważnionego przedstawiciela odbiorcy dostawy - zał. nr 3 do oferty 7) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów leczniczych wydane przez właściwy organ. 8) Wypełniony formularz cenowy /zgodnie z oferowanym zakresem/. 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10). parafowany wzór umowy 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 12) Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie- podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach