Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 29/31
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3124400 , fax. 022 3124490
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
    ul. Senatorska 29/31 29/31
    00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3124400, fax. 022 3124490
    REGON: 00016266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl; katalog: Przetargi.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania oraz dokonania rozruchu technologicznego (w zakresie Części I) wyposażenia wymienionego w formularzu - Zestawienie kosztów zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć Części w następujący sposób: CZĘŚĆ I - wyposażenie pralni (w tym urządzenia pralnicze i urządzenia do suszenia min.: odzieży, pościeli): 1) Pralnicowirówka - 2 szt. 2) Pralnicowirówka - 1 szt. 3) Suszarka - 1 szt. 4) Prasownica walcowa - 1 szt. 5) Stół do prasowania - 2 szt. 6) Pralnicowirówka - 1 szt. 7) Szafa wentylowana do suszenia odzieży - 1 szt. CZĘŚĆ II - wyposażenie pralni: 1) Stół manipulacyjny - 2 szt. 2) Regał jezdny - 5 szt. 3) Wieszak jezdny do garderoby - 3 szt. 4) Wózek platformowy 2-burtowy - 5 szt. 5) Wózek na bieliznę mokrą i suchą - 3 szt. 6) Wózek siatkowy - 2 szt. 7) Wózek do brudnej bielizny 1-workowy - 2 szt. CZĘŚĆ III - wyposażenie pralni: 1) Zlew porządkowy - 1 szt. 2) Stół z basenem - 1 szt. 3) Umywalka z maskownicą wraz z baterią łokciową - 3 szt. 4) Stół ze zlewozm.1- komorowym i półką - 3 szt. CZĘŚĆ IV - wyposażenie pralni: 1) Krzesło obrotowe - 2 szt. 2) Biurko - 1 szt. 3) Ławka - 1 szt. 4) Szafka ubraniowa 2-działowa - 7 szt. 5) Regał na środki czystości - 1 szt. 6) Regał stacjonarny - 10 szt. 7) Regał magazynowy - 3 szt. CZĘŚĆ V - urządzenia do dezynfekcji lub sterylizacji wyrobów medycznych: 1) Automatyczny dezynfektor basenów i kaczek - 3 szt. 2) Lampa bakteriobójcza przepływowa - 3 szt. Termin wykonania całego zamówienia: 1) dla Części I - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 2) dla Części II - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 3) dla Części III - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 4) dla Części IV - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 5) dla Części V - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 427160008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą, która polegała na: a) dla Części I - dostawie wyposażenia pralni (w tym urządzeń pralniczych i urządzeń do suszenia m.in.: odzieży i/lub pościeli) o wartości zamówienia co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100) brutto**, b) dla Części II - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) brutto**, c) dla Części III - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) brutto**, d) dla Części IV - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) brutto** e) dla Części V - dostawie urządzeń do dezynfekcji lub sterylizacji wyrobów medycznych o wartości zamówienia co najmniej 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto**. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujący wspólnie. * Za wykonaną dostawę Zamawiający rozumie taką dostawę (tj. dostawę; dostawę wraz z rozmieszczeniem lub dostawę wraz z instalacją dostarczonej rzeczy), która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 28.10.2009 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych, Wykonawca ubiegających się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz wykonanych dostaw, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 - zawierający informacje potwierdzające warunek (sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia). 4) Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych dostaw - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. * UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl; katalog: Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach