Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Korfantego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0322103021 wew. 234 , fax. 032 210 49 26
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie
ul. Korfantego 6 6
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 0322103021 wew. 234, fax. 032 210 49 26 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Powiatowego w Pszczynie w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez dostawę odczynników Zamawiający rozumie cykliczną dostawę odczynników w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień na -cito-. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę do 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na -cito- maksymalnie do 24 godz. 2. Analizator winien być dostarczony w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis wskazań producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 5. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Zamówienie należy realizować sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8. Określone w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie Szpitala w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Zamawiający może zmniejszyć zamówienie do 20 %. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- Nie spełnia chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą-, zamawiający żąda, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Za aktualny odpis lub zaświadczenia należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z późniejszymi zmianami). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) certyfikat CE lub deklaracja zgodności dla aparatu; b) materiały firmowe potwierdzające parametry techniczne urządzenia; c) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. 4. Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XI SIWZ (o ile dotyczy) 5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 6. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW SEROLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA SEROLOGICZNEGO I OPROGRAMOWANIA DO ZARZĄDZANIA GOSPODARKĄ KRWI.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników - VI A
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa odczynników - VI
Dodano: 2016-07-05 - 10/PN/DEG/AC/2016 - Dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa odczynników i akcesoriów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów do badań z zakresu serologii grup krwi oraz dostawa odczynników do badań konsultacyjnych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu
Dodano: 2016-06-30 - Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-22 - Przetarg nieograniczony nr 25/PN/16 na dostawę odczynników do oznaczania prokalcytoniny,troponiny, CK MB MASS oraz D-Dimerów wraz z dzierżawą dwóch aparatów immunochemicznych
Dodano: 2016-06-14 - Przetarg nieograniczony nr 24/PN/16 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa wzorców oraz materiałów certyfikowanych do badań laboratoryjnych.
Dodano: 2016-06-08