Przetargi.pl
Dostawa elementów betoniarskich dla potrzeb gminy Węgierska Górka

Urząd Gminy w Węgierskiej Górce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 43
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8641501 , fax. 033 8641780
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce
    ul. Zielona 43 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 033 8641501, fax. 033 8641780
    REGON: 00055218800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów betoniarskich dla potrzeb gminy Węgierska Górka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa elementów betoniarskich dla potrzeb gminy Węgierska Górka 1.Płyty zbrojone JOMBO- ( 80 cm x 50 cm x 11 cm ) ------------------------------ 1800 szt 2.Płyty ażurowe - ( 60 cm x 40 cm x 8 cm ) ----------------------------------------- 500 szt 3.Korytka ściekowe : ( 50 cm x 40 cm x 25 cm ) -------------------------------------- 20 szt ( 50 cm x 50 cm x 50 cm ---------------------------------------- 80 szt 4.Korytka ściekowa proste i rozwarte------------------------------------------------- 170 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288142003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : spełniają warunki określone w trybie art. 22.ust.1 Ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24.1 Ustawy PZP 2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni, a oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą 4. Zamawiający odrzuci ofertę zg. z art.89.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załącznikach do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stosowanego zaświadczenia, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego 4.Oświadczenie w trybie art. 22.1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5.Oświadczenie w trybie art. 24.1 pkt. 1-10 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacja technicznym lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości. 7.Wykaz zrealizowanych dostaw w 2008r

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach