Przetargi.pl
Dzienny Dom Senior - Wigor na terenie Gminy Głuszyca

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8456263 , fax. 074 8456339
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    ul. Grunwaldzka 55 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8456263, fax. 074 8456339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzienny Dom Senior - Wigor na terenie Gminy Głuszyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dzienny Dom Senior - Wigor na terenie Gminy Głuszyca. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku parafii i salek katechetycznych i dostosowanie obiektu na potrzeby domu pobytu dziennego dla seniorów. Budynek położony jest w Głuszycy przy ul. 11 Listopada 6a, na terenie działek nr 150 i 563 obręb 0001 Głuszyca. Teren uzbrojony w media. Realizacja zadania nie wprowadza zmian w planie zagospodarowania przestrzennego. Wszystkie elementy zewnętrzne związane z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu pozostają bez zmian. Projektowana przebudowa obejmuje roboty budowlane w obrębie obecnego poddasza nieużytkowego. Przewiduje się podwyższenie ścianek kolankowych o ok. 150 cm (ściany murowane z pustaków ceramicznych na zaprawie cementowo-wapiennej M4) i wykonanie nowego zadaszenia budynku z dachówki ceramicznej. Konstrukcja stropu nad parterem pozostaje bez zmian. Na istniejącym stropie wykonana zostanie izolacja cieplna oraz podłoga z desek. Przebudowa budynku nie obejmuje elementów budynku i elementów konstrukcji znajdujących się poniżej istniejącego stropu nad parterem. Należy wykonać nowe okna dachowe z nawiewnikami do wentylacji pomieszczeń (14 szt.) oraz dostosować je wyglądem do okien istniejących. Ogrzewanie - nową instalację centralnego ogrzewania należy włączyć do istniejącego leżaka instalacji c.o., zlokalizowanego na parterze budynku. Z uwagi na przebudowę pomieszczeń poddasza nie zachodzi potrzeba dokonania zmian w układzie zasilania oraz pomiaru energii elektrycznej dla obwodów oświetlenia i gniazd wtyczkowych. Zapotrzebowanie na energię elektryczną wystarcza na pokrycie mocy zainstalowanych odbiorów - oświetlenia i gniazd wtyczkowych. Wszelkie prace elektryczne należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: roboty przygotowawcze - przygotowanie placu budowy; prace pomiarowe - wytyczenie posadowienia nowych elementów obiektu; roboty rozbiórkowe więźby istniejącej; roboty ciesielskie - wykonanie stropów drewnianych, wykonanie więźby dachowej; roboty betonowe - wieńce żelbetowe; roboty zbrojarskie - wieńce żelbetowe; wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; roboty murowane - wznoszenie ścian; roboty dekarskie - pokrycie dachu dachówką, obróbki blacharskie dachu, okapy; roboty tynkarskie zewnętrzne; roboty malarskie i impregnacyjne; przygotowanie obiektu do odbioru oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy zakres robót określa Projekt budowlany wraz z załącznikami - dokumenty stanowiące integralne załączniki do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o/Głuszyca - nr rachunku: 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006.4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum dwa dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty.5.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 1 Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55 przed terminem składania ofert. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać wszystkie okoliczności opisane w pkt. 10 niniejszego rozdziału.6.Do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium.7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach