Przetargi.pl
Dziedzictwo księstwa nyskiego i wspólna historia w Jeseniku i Głuchołazach Zadanie I - Rewitalizacja reliktów średniowiecznych obwarowań - Wieża Bramy Górnej

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dziedzictwo księstwa nyskiego i wspólna historia w Jeseniku i Głuchołazach Zadanie I - Rewitalizacja reliktów średniowiecznych obwarowań - Wieża Bramy Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Baszty Bramy Górnej w Głuchołazach. Zakres rzeczowy podstawowych robót obejmuje: a) ściany zewnętrzne : - usunięcie luźnych nawarstwień metodą strumieniowo - ścierną, - ewentualne wzmocnienie i zabezpieczenie odnalezionych warstw barwnych, - podklejenie odspajających się fragmentów tynków dyspersjami żywic sztucznych, - wypełnienie szczelin i odspojeń preparatami na bazie wapna dyspergowanego, - wzmocnienie osłabionych miejsc preparatami krzemoorganicznymi o właściwościach hydrofilnych. b) schody wewnętrzne drewniane: - wymiana ok. 1/3 do 1/2 elementów konstrukcji schodów drewnianych, - zabezpieczenie elementów drewnianych solnymi (ekologicznymi) preparatami ognioodpornymi (do granicy trudnozapalności, przeciwgrzybicznymi oraz owadobójczymi dopuszczonymi do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej), c) ściany wewnętrzne: wątek ceglany - usunięcie nawarstwień metodą strumieniowo - ścierną na sucho, - usunięcie wtórnych zapraw cementowych i cementowo - wapiennych ze spoin i powierzchni murów - odkażenie powierzchni muru, - wstępne wzmocnienie osłabionych miejsc preparatem krzemoorganicznym o właściwościach hydrofilnych, - podklejenie odspojeń i sklejenie pęknięć dyspersjami epoksydowymi lub akrylowymi, - odsolenie najbardziej zasolonych miejsc metodą swobodnej migracji soli do rozszerzonego środowiska, - uzupełnienie spoin zaprawami wapiennymi lub z wapna trasowego, - uzupełnienie ubytków zaprawami mineralnymi, - wzmocnienie osłabionych miejsc preparatami krzemoorganicznymi o właściwościach hydrofilnych, wątek kamienny - usuwanie nawarstwień metodą strumieniowo - ścierną na sucho, - usuwanie wtórnych zapraw cementowych i cementowo - wapiennych ze spoin i powierzchni murów - odkażanie powierzchni muru, - wstępne wzmocnienie osłabionych miejsc preparatem krzemoorganicznym o właściwościach hydrofilnych, - podklejenie odspojeń i sklejenie pęknięć dyspersjami epoksydowymi lub akrylowymi, - uzupełnienie spoin zaprawami wapiennymi lub z wapna trasowego, - uzupełnienie ubytków zaprawami mineralnymi, - wzmocnienie osłabionych miejsc preparatami krzemoorganicznymi o właściwościach hydrofilnych. d) instalacja elektryczna: zasilanie budynku - rozbudowa szafki RWW 2x12 wraz z zabudowaniem głównego wyłącznika konserwacyjnego FR 100A, ogranicznikiem przepięć klasy B-C hybrydowe, zabezpieczeniem wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnie baszty 3xS 301 B 20 A, - wykonanie uziemienia rozdzielni, rozdzielnia główna baszty - zabudowanie rozdzielni RNN 2x12 baszty wyposażoną w zabezpieczenia obwodowe w postaci wyłączników przeciwporażeniowych różnicowo prądowych. instalacje wewnętrzne - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych w listwach elektroinstalacyjnych, - wykonanie instalacji oświetlenia ekspozycji, - wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego w listwach elektroinstalacyjnych wraz z naświetlaczami wyposażonymi w źródła światła typu LED o mocy 4W, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego (oprawy oświetleniowe fluorescencyjne 2x20 w wersji szczelnej z wbudowanym układem awaryjnym ( inwestorem pracującym buforowo ) z kontrolą stanu o czasie podtrzymywania 3h. oświetlenie ewakuacyjne - wykonanie piktogramów podświetlanych na drogach ewakuacyjnych, przy czym miejsce opraw oświetlenia ewakuacyjnego Wykonawca musi ustalić finalnie z osobą projektującą drogi ewakuacyjne. ochrona przeciwporażeniowa - wykonanie izolacji przewodów, - wykonanie uziemienia rozdzielni głównej CIT, - wykonanie ochrony przetężeniowej poprzez zastosowanie wkładki topikowej oraz wyłączniki nadmiarowo prądowe, - wykonanie ochrony przed skutkami oddziaływania cieplnego poprzez zastosowanie przewodów o izolacji 750 V, - wykonanie ochrony przeciwpożarowej poprzez zastosowanie wyłącznika przeciwpożarowego zabudowanego w rozdzielni głównej CIT oraz wyłącznika różnicowo prądowego, e) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: a)geodezyjny koszt obsługi budowy, b)koszty wykonania dokumentacji powykonawczej (w tym map powykonawczych) w wersji papierowej i elektronicznej w ilości 3 egzemplarzy , c)koszty uzgodnień, odbiorów, włączeń i wyłączeń sieci w celu wykonania robót, d)koszt nadzoru archeologicznego, e)koszty badań i sprawdzeń, wykonania badań laboratoryjnych, ekspertyz itp., f)koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej dla każdej z branż, oraz uzyskania potwierdzenia odbioru wykonanych przyłączy, g) koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.( w przypadku wystąpienia potrzeb), h)koszty sporządzenia Planu BIOZ w 2 egzemplarzach, i)koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, j)koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem, skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami (w przypadku wystąpienia potrzeb), k)koszty organizacji zaplecza budowy/placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., l)koszty dozoru budowy, m)inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnia możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w dokumentacji projektowej (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. Dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ-materiały przetargowe ( wersja pdf.). UWAGA: Ilekroć w dokumentacji projektowej zostały wskazane z nazwy materiały (wyroby) lub zostało wskazane użycie nazw materiałów (wyrobów) wskazujących na konkretne firmy/producentów lub sugerujące użycie materiałów (wyrobów) konkretnych firm/producentów, należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości i o nie gorszych parametrach niż opisane w projektach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego i że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 2. Gwarancja i rękojmia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego robót. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Forma wadium. 1)wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275), 2)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: WBK S.A. 29109021670000000562000051 z dopiskiem Wadium w postępowaniu : Zadanie I - Rewitalizacja reliktów średniowiecznych obwarowań - Wieża Bramy Głównej -kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. -wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. -w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ. -wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2014&mc=8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach