Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
ul. Zamkowa 13 A 13 A
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
REGON: 00053423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych z budynków komunalnych, stanowiących własność lub współwłasność gminy Brodnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych z budynków komunalnych, stanowiących mienie gminy Brodnica. 2.Odbieranie i wywóz odpadów po likwidacji dzikich wysypisk. 3.Odbieranie odpadów po zakończeniu imprez kulturalnych, sportowych, okolicznościowych organizowanych przez gminę, oraz w czasie akcji sprzątania świata, czy też innych akcji zbierania odpadów organizowanych przez gminę. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalnośći lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostania dokonana wg. formuły spełniania - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy, aktualne zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zezwolenie wydane przez Wójta Gminy Brodnica na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy oświadczenie Wykonawcy o zwolnieniu zgodnie z w/w ustawą z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia, wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych (lub nadal wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oświadczenie potwierdzające zapoznanie się z Zarządzeniem Wójta Gminy Brodnica w sprawie wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brodnica, wykazy kadry i wyposażenia w samochody specjalistyczne (Zał. nr 3), oświadczenie o sposobie składowania i utylizacji odpadów komunalnych, potwierdzenie przyjmowania odpadów komunalnych na składowisko.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA SERWISOWA: KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK POLOWYCH. Numer referencyjny P/40/IW/16
Dodano: 2016-07-27 - Ręczne oczyszczanie na terenie miasta Torunia
Dodano: 2016-04-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH
Dodano: 2016-02-19 - CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH -SPRAWA NR 7/2016
Dodano: 2016-02-04 - Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników sanitarnych usytuowanych przy budynkach komunalnych oraz budynku Zarządu Dróg, GMiK
Dodano: 2015-12-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubanie
Dodano: 2015-12-16 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-15 - SAMOCHODOWE USŁUGI ASENIZACYJNE DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE
Dodano: 2015-12-15 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-04 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fabianki, w tym z punktu selektywnej zbiórki odpadów - w 2016 roku
Dodano: 2015-12-04