Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów uszorstniających /piasek/ do zwalczania śliskości zimowej nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włocławku w ilośći 1500 Mg w 2010 roku.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów uszorstniających /piasek/ do zwalczania śliskości zimowej nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włocławku w ilośći 1500 Mg w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów uszorstniających/piasku/ do zwalczania śliskości zimowej nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2010 roku w ilości 1500 Mg. W tym 800 Mg -miejsce składowania Włocławek ul. Przemysłowa i 700 Mg baza w Rumiankowie k/ Lipna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249513101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy ,którzy spełniają waymagania określone w SIWZ i którzy spełniają warunki dotyczace :1) posiadania uprawnień do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,2) posiadania wiedzy i doświadczenia,3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP. II Prowadzenia działalności gospodarczej.III Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oswiadczenie,że wykonawca spełnia wymagania określone art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy p.z.p - załącznik nr 1 do SIWZ ,a) opłaconej polisy , a wprzypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy p.z.p - załącznik nr 2 do SIWZ , a) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust 1pkt 2 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy b/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,/oryginał lub kserokopia/ c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzym anie w c ałości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach