Przetargi.pl
DIZ - 2 - 2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy.

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ - 2 - 2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Lp Nazwa wyrobu parametry Ilość sztuk rocznie Ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1 Probówki z PS o pojemności ok.4 ml, średnicy ok.12 mm, długości ok. 75 mm 40000 160000 2 Korki do probówek wymienionych w punkcie 1. 5000 20000 3 Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, stożkowe. 25000 100000 4 Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, okrągłodenne. 10000 40000 5 Korki do probówek wymienionych w punkcie 3. 3000 12000 6 Kapilary do gazometrii z heparyną sodową - ok. 80 IU ml, pojemność ok. 130 ul kompatybilne z analizatorami rkz Corning 248 i Rapidlab serii 300 5000 20000 7 Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 9. 10000 80000 8 Mieszalniki do kapilar o poj. > 100 ?l 31000 124000 9 Końcówki do pipet o pojemności ok. 200 mikrolitrów - żół-te. 12000 48000 10 Końcówki do pipet o pojemności do 1000 mikrolitrów - niebieskie. 4000 16000 11 Końcówki do pipet o pojemności do 5000 ul - bezbarwne. 2000 8000 12 Bagietki laboratoryjne proste z PP o minimalnej długości 125 mm i średnicy 4 mm. 4000 16000 13 Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawę-dziami 12000 48000 14 Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm 3000 12000 15 Naczynka do moczu z PS, pojemność ok.120 ml z za-krętkami. 25000 100000 16 Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku. 25000 100000 Zadanie 2 lp nazwa wyrobu parametry ilość sztuk rocznie ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy 1 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 10 litrów. 400 1600 2 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 5 litrów. 500 2000 3 Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 3,5 litrów. 150 600
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kła?dają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji i lub sprzedaży materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku. Wykonawca, który nie będzie posiadał w zakresie prowadzonej działalności sprzedaży materia-łów laboratoryjnych jednorazowego użytku zostanie wykluczony. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświad?czenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępo?- wania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł za ofe- rowany przedmiot. zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną dostawą zostanie wykluczony z postępowania. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za speł?nienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewi- dencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych dostaw, a jeśli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zrealizowane zostały z należytą starannością, c wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2, d. informacji banku, w której potwierdza się odpowiednią wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, - wymagany dokument - zaświadczenie z banku,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach