Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów promocyjnych oraz publikacji dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 1 Część - Teczki na dokumenty, notatniki, torby papierowe, torby płócienne, ołówki, długopisy plastikowe, długopisy metalowe 2 Część - Pendrive metalowy wraz z grawerowaniem 3 Część - Dokonanie zmian w plikach produkcyjnych okładek publikacji i ulotek, druk offsetowy oraz dostawa publikacji i ulotek o nadanych numerach ISBN

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2011-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów promocyjnych oraz publikacji dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 1 Część - Teczki na dokumenty, notatniki, torby papierowe, torby płócienne, ołówki, długopisy plastikowe, długopisy metalowe 2 Część - Pendrive metalowy wraz z grawerowaniem 3 Część - Dokonanie zmian w plikach produkcyjnych okładek publikacji i ulotek, druk offsetowy oraz dostawa publikacji i ulotek o nadanych numerach ISBN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów: Wykonanie teczek na dokumenty - projekt - Załącznik Nr 8 do SIWZ - ilość: 500 sztuk - z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki - format: 220x315 mm po złożeniu - papier kreda 350g - kolorystyka 2+1, logo UOKiK tłoczone na przedzie teczki - folia matowa jednostronnie na zewnętrznej stronie teczki, - lakier offset w wewnętrznej stronie teczki, - sztancowane z wykrojnika, brak klejeń - teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej Wykonanie notatników - projekt - Załącznik Nr 9 do SIWZ - ilość: 500 sztuk - format: A5 - wymiary: szer. 148mm, wys. 210mm, - środek: papier offset 100g, 100 gładkich kartek w bloczku, nadruk 1+0, - bloczek klejony po dłuższym boku, - przednia okładka papier kreda matowa 350g, folia matowa jednostronnie, nadruk 1+0 - tylnia okładka karton 300g Wykonanie toreb papierowych - projekt - Załącznik Nr 10 do SIWZ - ilość: 500 sztuk - papier biała Kreda 170g.m?, 1+0 granatowy - uchwyt: biały sznurek bawełniany - górna zakładka oraz dno torby wzmocnione białym kartonem 245g.m2 - wymiary: 90x320x240 mm - cała torba jednostronnie granatowa, dwa białe napisy logotyp oraz adres strony internetowej Wykonanie toreb płóciennych - ilość: 200 sztuk - materiał: naturalna bawełna 100%, - typ Arrecite z długimi uchwytami lub równoważny - gramatura: 150g.m2 - wymiary: 380x420x2mm - nadruk: dwa nadruki, jednokolorowe -logotyp oraz adres strony internetowej- Wykonanie ołówków okrągłych drewnianych z gumką - projekt - Załącznik Nr 11 - ilość: 1000 sztuk - kolor: czarny matowy, - kolor gumki: czarny - kolor nasadki: czarny - nadruk: dwa nadruki, jednokolorowe - zatemperowany - wymiary: ? 7x191 mm Wykonanie długopisów plastikowych - projekt - Załącznik Nr 11 - ilość: 1200 szt. - typ X-One Frost lub równoważny - kolor: przezroczysty - wkład: niebieski - automatyczny z transparentną główką - dwa nadruki na korpusie: jednokolorowe - jeden nadruk na klipie: jednokolorowy Wykonanie długopisów metalowych - projekt - Załącznik Nr 11 - ilość: 500 szt. - typ Adpen AP2006-03 lub równoważny - kolor: czarny ze złotymi detalami - wkład: niebieski - przekręcany mechanizm włączający - dwa nadruki: jednokolorowe na korpusie Termin realizacji: 10 dni roboczych Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania Umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk. W projektach wykorzystano czcionkę Trebuchet. W ciągu 3 dni od podpisania umowy, Wykonawca powinien wykonać wydruk próbny teczki biurowej i przedstawić ją do akceptacji zamawiającego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego -I piętro bez windy. Część 2 Wygrawerowanie logotypu UOKiK oraz dostawa materiałów promocyjnych. Pendrive aluminiowy, srebrny, z suwakiem do wysunięcia złącza, ze smyczą, wymiary 67x18x8,5 mm, pamięć 4 GB, interfejs USB 2.0, każdy pendrive zapakowany w kartonowe pudełko. Ilość: 300 sztuk. Termin realizacji: 10 dni roboczych Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego -I piętro bez windy. Część 3 1.Dokonanie zmian w okładkach publikacji, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: Zmowy cenowe format: b5 176x250 mm, okładka: kreda 250g, folia mat. jedn. 4+0, środek: papier offset 90g, 2+2, ilość stron: 40, bez okładki oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 egz. Zmowy przetargowe format: b5 176x250 mm, okładka: kreda 250g, folia mat jedn. 4+1, środek: papier offset 90g, 2+2, ilość stron: 24 strony, bez okładki, oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 egz. Konkurencja na rynkach lokalnych okładka: kreda 250g, folia mat jedn. 4+0, środek: papier offset 90g, 2+2, format: b5 165x237 mm, ilość stron: 24, bez okładki, oprawa: 2 zszywki, nakład: 1000 egz. W powyższych publikacjach należy dokonać zmian polegających na zamieszczeniu nowego logo UOKiK na okładkach publikacji oraz uaktualnieniu danych teleadresowych. Przed dokonaniem druku publikacji Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla naniesionych zmian. Po wykonaniu druku publikacji Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu plików produkcyjnych z dokonanymi zmianami. Pliki produkcyjne okładek są zamknięte. Termin realizacji: 10 dni kalendarzowych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy. Publikacje posiadają numer ISBN. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy). 2.Dokonanie zmian w plikach produkcyjnych ulotek, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK ulotek informacyjnych wg następującej specyfikacji technicznej: Kartele format: A4 falcowany na 3 części do środka, liczba stron: 6 stron, papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4, nakład: 3 000 szt. Leniency- program łagodzenia kar format: A4 falcowany na 3 części do środka, liczba stron: 6 stron, papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4, nakład: 3 000 szt. Fuzje i przejęcia format: A4 falcowany na 3 części do środka, liczba stron: 6 stron, papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4, nakład: 3 000 szt. W powyższych ulotkach należy dokonać zmian polegających na zamieszczeniu nowego logo UOKiK na pierwszej stronie ulotki oraz uaktualnieniu danych teleadresowych. Przed dokonaniem druku ulotek Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla naniesionych zmian. Po wykonaniu druku ulotki Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu plików produkcyjnych z dokonanymi zmianami. Pliki produkcyjne ulotek są zamknięte. Termin realizacji: 10 dni kalendarzowych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego -I piętro bez windy. 3.Skład, łamanie z wykorzystaniem gotowego projektu graficznego, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK ulotki informacyjnej wg następującej specyfikacji technicznej: Rozstrzyganie sporów konsumenckich liczba znaków: 15 609 tys., format: b6 125x176 mm, ilość stron: 12, papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4, oprawa: 2 zszywki nakład: 2000 szt. Termin realizacji: 10 dni kalendarzowych Pliki z gotowym projektem graficznym oraz tekst ulotki w postaci pliku Word zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia złożonej ulotki w terminie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia projektu graficznego przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do akceptacji lub przekazania uwag do projektu w terminie 2 dni roboczych od dnia przedstawienia złożonej ulotki. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia uwag Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od ich otrzymania. Przed dokonaniem druku ulotki Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla złożonej ulotki. Podczas dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zaakceptowany otwarty plik produkcyjny ulotki. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego -I piętro bez windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach