Przetargi.pl
Dożywianie uczniów w szkołach oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2015/2016.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, al. Jana Pawła II 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 470 73 20 , fax. 0-68 470 73 19
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. Jana Pawła II 6 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 0-68 470 73 20, fax. 0-68 470 73 19
    REGON: 97126633500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów w szkołach oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2015/2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Żary oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka w postaci jednego gorącego posiłku w roku szkolnym 2015/2016, zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej( Dz.U z 2013 r, poz182 z zmianami) , uchwałą nr 221 Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2013 w sprawie ustanowienia wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania Pomoc państwa w zakresie dożywiania na lata 2014-2020 w zakresie przygotowania, dostarczenia i rozładunku posiłków. Wykaz szkół, do których uczęszczają dzieci objęte dożywianiem: Zespół Szkół w Bieniowie Zespół Szkół w Grabiku Zespół Szkół w Mirostowicach Dolnych Szkoła Podstawowa w Złotniku Szkoła Podstawowa w Lubanicach Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci uczęszczających do szkół oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków obiadowych. Dożywianie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 07.09.2015 r. do przedostatniego dnia roku szkolnego 2015/2016 tj. 23.06.2016r., z uwzględnieniem przerw w nauce (wyłącznie ferie zimowe, wakcje). Zamówienie obejmuje II zadania : Zadanie Nr 1- Dożywianie uczniów oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w roku szkolnym 2015/2016 w Zespole Szkół w Mirostowicach Dolnych i Szkole Podstawowej w Olbrachtowie. Szacunkowa dzienna ilość posiłków to około 66 posiłków, w następujących szkołach: Zespół Szkół w Mirostowicach Dolnych - 33szt. Szkoła Podstwowa w Olbrachtowie - 27 szt. osoby dorosłe - 6 szt. Szacunkowa ilość posiłków w roku 2015 /2016 - ok. 11.880 szt. i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu do 30% ilości dostarczanych posiłków . Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby dożywianych osób w zależności od potrzeb. Zadanie Nr 2 - Dożywianie uczniów oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w roku szkolnym 2015/2016 w Zespole Szkół w Bieniowie, Zespole Szkół w Grabiku, Szkole Podstawowej w Sieniawie Żarskiej, Szkole Podstawowej w Lubanicach i Szkole Podstawowej w Złotniku. Szacunkowa dzienna ilość posiłków to około 115 posiłki, w następujących szkołach: Zespół Szkół w Bieniowie -25 szt . Zespół Szkół w Grabiku - 20 szt. Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej- 10szt. Szkoła Podstawowa w Lubanicach - 23 szt. Szkoła Podstawowa w Złotniku - 27szt. osoby dorosłe - 10 szt. Szacunkowa ilość posiłków w roku 2015/2016- ok. 20.700szt. i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu do 30% ilości dostarczanych posiłków . Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby dożywianych osób w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaproponowane menu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/gopszary/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach