Przetargi.pl
Dożywianie uczniów w roku szkolnym 2009 / 2010

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-920 Pakosław, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 547 86 12 , fax. (065) 547 86 12
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakosławiu
    ul. Kolejowa 2 2
    63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 547 86 12, fax. (065) 547 86 12
    REGON: 41141270100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.pakoslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów w roku szkolnym 2009 / 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę posiłków dla uczniów szkół z terenu gminy Pakosław. Zakres zamówienia: 1. Przygotowanie posiłków w dniach od poniedziałku do piątku. 2. Rodzaj posiłków: - dwa razy w tygodniu - obiad drugodaniowy mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu); - dwa razy w tygodniu posiłek - zupa + kromka chleba lub bułka (co najmniej cztery rodzaje zup nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni, natomiast bułka lub chleb mają być podawane przemiennie w danym tygodniu), - raz w tygodniu - obiad drugodaniowy z jajkiem lub rybą albo też naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi (jajko, ryba, naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi mają być podawane przemiennie - w każdym tygodniu inne danie). Do posiłków drugodaniowych mają być podawane przemiennie surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków drugodaniowych co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w trzecim dniu może być podana kasza, ryż lub makaron (nie dotyczy dni, w których podawane są naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi). 3. Gramatura posiłku - ziemniaki ( kasza, ryż, makaron) 200 g. - mięso lub ryba 80 g. - surówka lub jarzyny gotowane 100 g. - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi 300 g. - zupa 450 g. 4. Dostawa posiłków wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowymi oraz próbkami do SANEPIDU (próbka dostarczana codziennie do każdej ze szkół) od poniedziałku do piątku między godzinami 11:00 a 13:00 do: - Szkoła Podstawowa w Chojnie nr 6a - 20 posiłków, - Szkoła Podstawowa w Pakosławiu, ul. Parkowa 13 - 30 posiłków, - Szkoła Podstawowa w Sowach nr 75 -30 posiłków, - Gminne Gimnazjum w Pakosławiu, ul. Parkowa 15 - 40 posiłków. UWAGA! Ilość posiłków została określona szacunkowo na podstawie danych z roku szkolnego 2008/2009 i od 1 września 2009 r. może ulec zmianie. Dla potrzeb badań żywności przez Sanepid codziennie do każdej szkoły muszą być dostarczone próbki po 150 g. każdej składowej części potrawy w tym zup, mięs, potraw mięsnych i rybnych, jarzyn gotowanych, sosów, potraw mącznych lub mlecznych, sałatek, surówek, wyrobów garmażeryjnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku), zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. Nr 80, poz. 545). 5. Odbiór zużytych naczyń jednorazowych i resztek posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i ni podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną dla jednego jak i wszystkich zdarzeń nie mniejszą niż 50000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy (załącznik do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29/01/2004 roku Prawo zamówień publicznych tzn.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przestawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie). 3. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną dla jednego jak i wszystkich zdarzeń nie mniejszą niż 50000,00 zł. 4. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ. oraz w załączonym projekcie umowy. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania /aktualne dane/. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( na każdej stronie kopii ) przez wykonawcę tj. osobę upoważnioną do reprezentowania i podpisywania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.pakoslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach