Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dowozu posiłków do szkół na terenie Gminy Opatówek.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-860 Opatówek, pl. Wolności 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618425, 7618143 , fax. 062 7618236
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Opatówek
    pl. Wolności 14 14
    62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618425, 7618143, fax. 062 7618236
    REGON: 30004321800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dowozu posiłków do szkół na terenie Gminy Opatówek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup posiłków dla dzieci w szkole w okresie nauki w szkole - dożywianie (zakup obiadów dwudaniowych) wraz z dowozem, z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców oraz podaniem posiłków w okresie 02 stycznia 2016r. - 31 grudnia 2016 roku do szkół : 1) Szkoła Podstawowa Opatówek - 47 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I -XII 2016 - 9400 szt.) 2) Filia Sierzchów - 7 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 - 1400 szt.) 3) Zespół Szkół Chełmce - 10 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 - 2000 szt.) 4) Gimnazjum Opatówek - 14 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 - 2800 szt.) 5) Zespół Szkół Tłokinia Wielka - 17 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 - 3400szt.) 6) Zespół Szkół Rajsko 1szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 - 200 szt.). W)w ilości posiłków mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu z uwagi na ilość zgłoszeń dzieci przez Dyrektorów Szkół). W stawce za 1 szt. posiłku dziennie należy liczyć sumę zakupu obiadu dwudaniowego, dowóz posiłków do szkoły oraz podanie posiłków wraz z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców. Wykaz obiadów dwudaniowych wraz z gramaturą zawiera załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Powtarzające się cyklicznie MENU - Jadłospis na okres 10 dni ustalono w załączeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług cateringowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach