Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w szkołach wiejskich gminy Pyzdry w 2011 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-310 Pyzdry, Plac Sikorskiego 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2768179 , fax. 63 2768170
  • Data zamieszczenia: 2011-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Plac Sikorskiego 19 19
    62-310 Pyzdry, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2768179, fax. 63 2768170
    REGON: 00373055500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w szkołach wiejskich gminy Pyzdry w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków w naczyniach jednorazowych do wskazanych szkół Gminy Pyzdry w okresie od 1 marca do 21 grudnia 2011 r. w dni nauki w szkole, tj. przez 148 dni. 2 Przez posiłek należy rozumieć obiady, jakie będą dostarczane przez Wyko?nawcę przez 148 dni roboczych w roku 2011 r.: 3 Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: a) Szkoła Podstawowa w Pietrzykowie - 15 b) Szkoła Podstawowa w Lisewie - 39 c) Szkoła Podstawowa w Górnych Grądach - 36 d) Szkoła Podstawowa we Wrąbczynkowskich Holendrach - 40 4 Wykonanie tego zadania obejmuje: - dla szkół ujętych w pkt. 3.3 lit a) - d), tj. szkół podstawowych w Pietrzykowie, w Lisewie, w Górnych Grądach, we Wrąbczynkowskich Holendrach przygotowanie ciepłego posiłku ( obiady - w tygodniu nauki nie mogą się powtarzać ) z produktów żywnościowych uzyskanych na własny koszt wraz z następującymi założeniami: a) Posiłkiem planuje się objąć łącznie 130 uczniów, b) 1 porcja odpowiada ilości 250 ml, c) Wydanie posiłków leży po stronie dyrektorów szkół, d) Dowóz ciepłych posiłków do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w godzinach ustalonych pomiędzy wykonawcą a dyrektorem szkoły. - wspólne założenia a) Okresem realizacji powyższego zadania jest okres od dnia od 1 marca do 21 grudnia 2011 r. w dni nauki w szkole, tj 148 dni. Posiłki wydawane będą w godzinach ustalonych między wykonawcą, a Dyrektorami szkół, b) Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy do końca każdego miesiąca szacunkowej liczby uczniów którzy będą korzystać z posiłków w kolejnym miesiącu, c) Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów korzystających z posiłków może być w każdym miesiącu inna, d) Rozliczenia za wydane posiłki następować będą w okresach miesięcznych przelewem po wystawieniu faktury i dostarczeniu listy dożywianych dzieci potwierdzonych przez dyrektora szkoły, e) Oferowany asortyment winien być zgodny z normami żywieniowymi stosowanymi w zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, f) Posiłki muszą być sporządzane i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, g) Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U nr 136 z 2010r. poz. 914), h) Dostawca musi legitymować się pozwoleniem wydanym przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną na przewóz i dostawę posiłków cateringowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pyzdry.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach