Przetargi.pl
dozoru zespołu obiektów wraz z obsługą kotłowni w Gorlicach Zagórzany ul. Skrzyńskich 22

PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-516 Kraków, ul. Mogilska 1/407
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3931313 , fax. 012 3931169
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie
    ul. Mogilska 1/407 1/407
    31-516 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 3931313, fax. 012 3931169
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PKP SA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dozoru zespołu obiektów wraz z obsługą kotłowni w Gorlicach Zagórzany ul. Skrzyńskich 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dozoru zespołu obiektów wraz z obsługą kotłowni w Gorlicach Zagórzany ul. Skrzyńskich 22 obejmujący: dozór całodobowy zespołu obiektów wraz przyległym terenem o powierzchni 4 285 m2 powierzchni utwardzonej - (plac i droga), obsługę kotłowni w okresie grzewczym 2 kotły ECA IV, utrzymywanie czystości , odśnieżanie terenów zewnętrznych przylegających (chodniki, drogi),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonać lub wykonywać w ciągu ostatnich trzech lat 2 usługi polegające na wykonaniu dozoru lub ochrony, o wartości (brutto) co najmniej 100 000,00 zł każda, 2) dysponować co najmniej 3 osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie obsługi kotłowni 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł, 4) spełnić warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 3 do SIWZ) powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonał lub wykonuje usługi; dokumenty, o których mowa w części V pkt 4 SIWZ, powinny stwierdzać, że usługi zostały wykonane należycie, 2) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie obsługi kotłowni, 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt 3 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 7 SIWZ - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000 zł, 4) ocena spełniania pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 4 SIWZ, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 4 SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ, wraz z podaniem dat wykonania, wartości usługi oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 4) co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie (Załącznik 4 do SIWZ), podpisany przez osoby podpisujące ofertę, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, ujęte w wykazie (Załącznik 4 do SIWZ) posiadają uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 i 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykaz, o którym mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach