Przetargi.pl
Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowo- księgowej projektu pn. Twórcza edukacja naszą szansą na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2

Gmina Trzyciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 32-353 Trzyciąż, Trzyciąż 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-123894001 w. 51 , fax. 0-12 3894002
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzyciąż
    Trzyciąż 99 99
    32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie
    tel. 0-123894001 w. 51, fax. 0-12 3894002
    REGON: 35155627000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzyciaz.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowo- księgowej projektu pn. Twórcza edukacja naszą szansą na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowo- księgowej projektu pn. Twórcza edukacja naszą szansą na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz Załącznik Nr 1 do SIWZ - Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792111006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: - dysponują osobą /sami osobiście posiadają następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: a) wykształcenie wyższe potwierdzone ukończeniem studiów wyższych o specjalności rachunkowość lub finanse publiczne; b) praktyka w samorządzie w komórkach finansowych, ukończeniem w tym zakresie odpowiednich szkoleń/kursów; c) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Karta Nauczyciela a także rozporządzeń o klasyfikacji budżetowej i w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości; umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, itp. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; b) oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; c) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca /nie dotyczy osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej/; d) przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Informację należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; g) podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia jako akceptacja zawartych zapisów umownych - podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ; h) oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; i) oświadczenie Wykonawcy /osoby, która będzie pełnić funkcję pracownika ds. obsługi finansowo-księgowej projektu/ o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywaniem zamówienia w ramach projektu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; j) ofertę cenową sporządzoną wg wzoru oferty stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzyciaz.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach