Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3834084 , fax. 41 3834084
  • Data zamieszczenia: 2010-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 18 18
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 41 3834084, fax. 41 3834084
    REGON: 35714956000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl (strona Powiatu miechowskiego)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi pełnienia funkcji pracownika ds. obsługi finansowo-księgowej Projektu: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie zwanych dalej odpowiednio Koordynatorem Organizacyjnym i Projektem. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) - Usługi księgowe: 79.21.11.00-6 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Zadanie będzie realizowane na terenie powiatu miechowskiego oraz w siedzibie Zamawiającego: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów . Zakres pełnienia funkcji pracownika ds. Obsługi Finansowo-Księgowej Projektu w na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa - zlecenie) obejmuje: 1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektu pn. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w celu sprawnej i terminowej jego realizacji; 2. Nadzór nad realizacją budżetu projektu 3. Prowadzenie dokumentacji finansowej 4. Księgowanie kosztów projektu i opis dokumentów 5. Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej 6. rozliczanie projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji projektu (przedstawionym we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu) oraz harmonogramem płatności, 7. wspieranie działań koordynatora poprzez utrzymywanie kontaktów, monitorowanie i kontrola pracy wykonawców projektu tj.: osób prowadzących zajęcia w ramach w/w projektu i innych osób biorących udział w realizacji założeń projektowych. 8. prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej projektu zgodnie z postanowieniami umowy, i jej systematyczne gromadzenie w miejscu określonym przez Zamawiającego; 9. przygotowywanie i koordynacja korespondencji finansowo - księgowej np. wnioskowanie o płatność, sprawozdania, oraz inne czynności związane z projektem do Instytucji Wdrażającej (Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie), i innych instytucji biorących udział w realizacji projektu (wspólnie z koordynatorem merytorycznym i organizacyjnym); 10. zapewnienie płynnego finansowania projektu, 11. terminowe regulowanie zobowiązań finansowych związanych z realizacją zadań projektu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową, 12. bieżąca kontrola wydatkowania środków projektu zgodnie z planem finansowym projektu, wprowadzanie zmian w planie finansowym zgodnie z podjętymi uzgodnieniami, 13. sporządzanie przelewów, 14. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15. ewidencja na kontach syntetycznych i analitycznych projektu oraz na kontach pozabilansowych, 16. prowadzenie rejestru środków trwałych w projekcie, zakładanie kart i książki środków trwałych, sporządzanie planu amortyzacji, 17. wprowadzanie do ewidencji księgowej zakupu pozostałych środków trwałych i księgozbioru, 18. kontrola księgowanych kosztów projektu pod kątem wydatków kwalifikowanych, 19. sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, 20. przygotowywanie dokumentów (przelewów) dotyczących refundacji z konta bieżącego na konto projektu i odwrotnie, 21. wnioskowanie o wprowadzenie kont syntetycznych i analitycznych oraz prowadzenie klasyfikacji budżetowej do projektu, 22. współpraca oraz przygotowywanie wszelkich dokumentów do ZUS np. naliczanie i przelew składek ubezpieczenia, deklaracji, korekt itp. 23. sporządzanie wymaganych wydruków do projektu, 24. sporządzanie list płac i prowadzenie wymaganej dokumentacji płacowej, 25. naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, potrącanie go, sporządzanie przelewów i deklaracji do Urzędu Skarbowego, 26. sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, 27. obsługa programu Płatnik a w szczególności: - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych (ZUA, ZZA), - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (RCA, RZA), - sporządzanie dokumentów wyrejestrowujących (ZWUA). 28. współpraca z koordynatorem merytorycznymi organizacyjnym przy przygotowywaniu procedury przetargowej zgodnie z ustawą Pzp. na zadania związane z realizowanym projektem; 29. wydatkowanie środków dostępnych w ramach projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej; 30. stosowanie się do wytycznych wydawanych przez Instytucję Pośredniczącą; 31. opracowywanie - zgodnie z harmonogramem płatności - wniosków o płatność do Instytucji Wdrażającej (Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie 32. dokonywanie zmian w projekcie oraz aktualizowanie harmonogramu płatności na potrzeby prawidłowej realizacji projektu zgodnie z postanowieniami umowy, 33. przetwarzanie danych osobowych w odpowiednim zakresie - zgodnie z postanowieniami umowy; 34. przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy; 35. utrzymywanie kontaktów z opiekunem projektu przydzielonym przez Instytucję Wdrażającą (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie); 36. udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom uprawnionym do przeprowadzania kontroli i audytu; 37. opisywanie faktur m.in. dekretacja księgowa i wskazanie klasyfikacji budżetowej; 38. udział w działaniach związanych z zamykaniem projektu po upływie okresu jego realizacji. 39. Inne zadania zlecone przez Kierownika PCPR w Miechowie nie wymienione powyżej a dotyczące bezpośrednio realizacji projektu. Informacja nt. projektu zawarta jest w załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792111006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach