Przetargi.pl
WYBÓR KOORDYNATORA ORGANIZACYJNEGO PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3834084 , fax. 41 3834084
  • Data zamieszczenia: 2010-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 18 18
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 41 3834084, fax. 41 3834084
    REGON: 35714956000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl (strona Powiatu miechowskiego)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR KOORDYNATORA ORGANIZACYJNEGO PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora Organizacyjnego Projektu: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie zwanych dalej odpowiednio Koordynatorem Organizacyjnym i Projektem. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) - usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych - 79.42.10.00-1 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Zadanie będzie realizowane na terenie Powiatu miechowskiego oraz w siedzibie Zamawiającego: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów . Zakres pełnienia funkcji Koordynatora Organizacyjnego Projektu na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa - zlecenie) obejmuje: 1. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz innymi wytycznymi i zasadami realizacji projektu oraz wewnętrznymi uregulowaniami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Miechowie. 2. Rekrutacja BO pod względem organizacyjnym 3. Utrzymywanie stałego kontaktu z Opiekunem Projektu - IP2 4. Organizacja szkoleń i spotkań kadry realizującej projekt 5. Nadzór nad produkcją materiałów, realizacja planu promocji i informacji, 6. Nadzór nad przebiegiem szkoleń zgodnie z harmonogramem, 7. Kontakty z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie jako Instytucja Pośredniczącą w zakresie informacji dotyczących realizacji projektu, wymaganej sprawozdawczości. 8. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 9. Informowanie Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz kierownictwa jednostki o zmianach w realizacji projektu 10. Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań 11. Opracowywanie rozliczenia końcowego w zakresie realizowanych zadań 12. Opracowywanie i i sporządzanie analiz i ankiet ewaluacyjnych 13. Bieżący monitoring działań projektowych. 14. Tworzenie i aktualizowanie bazy informacji o beneficjentach projektu( deklaracje, kwestionariusze) i o działaniach realizowanych 15. Udzielanie informacji i promowanie projektu i programu operacyjnego 16. Archiwizowanie dokumentów realizacji projektu. 17. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z promocja mi informacją dotyczącą projektu. 18. Przygotowywanie i opracowywanie korespondencji wychodzącej z PCPR w Miechowie związanej z realizacją projektu. 19. Zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem zgodności zamówień z procedurami wynikającymi z Ustawy o zamówieniach publicznych. 20. Przestrzeganie harmonogramu realizacji projektu oraz przygotowywanie ewentualnych korekt związanych z jego realizacją. 21. Prowadzenie doradztwa dla pracowników PCPR w Miechowie bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu. 22. Prowadzenie i inicjowanie innych działań mających na celu prawidłową realizację projektu. 23. uczestnictwo w szkoleniach dotyczących realizacji projektu. 24. zakończenie i rozliczenie projektu w Instytucji pośredniczącej. 25. Inne zadania zlecone przez Kierownika PCPR w Miechowie nie wymienione powyżej a dotyczące bezpośrednio realizacji projektu. Informacja nt. projektu zawarta jest w załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach