Przetargi.pl
Usługi dozoru i ochrony obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dozoru i ochrony obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi dozoru i ochrony obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie według następujących zadań : ZADANIE NR 1 - Przedmiotem zamówienia są usługi dozoru obiektów i mienia Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie w budynkach : a) przy ul. Lea 27-29 w Krakowie, b) przy ul. Karmelicka 16 w Krakowie, c) przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie, d) przy ul. Humberta 3 w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji. ZADANIE NR 2 - Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony mienia stanowiącego własność Zamawiającego na terenie Domu Pracy Twórczej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zlokalizowanego w Zakopanem ul. Harenda 16, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Dla zadania nr 1 : a) Zamawiający informuje, że obiekty objęte przedmiotową usługą są obiektami zabytkowymi. b) Dozór ma charakter portierki - Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności dozoru były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Portier pełni dyżur w portierni budynku, w której znajdują się centralki systemów ostrzegania, monitorowania i centrala telefoniczna. c) W ramach świadczonej usługi dozoru Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom standardowe, jednolite, kompletne umundurowanie obiektowe, wraz z czytelnym, umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem zawierającym dane Wykonawcy oraz dane pracownika wykonującego obowiązki związane z dozorem. Zamawiający zaleca, by odzież służbowa była trwale oznaczona logo Wykonawcy. d) Zamawiający zobowiązuje się przeszkolić osoby wykonujące usługę dozoru w zakresie układu budynków, rozmieszczenia poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni, aby umożliwić osobom wykonującym usługę należyte wypełnienie obowiązku informacyjnego. e) Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia wynoszącą nie mniej niż : 250.000,00 zł dla każdego budynku wymienionego w ust. 1. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy albo innego dokumentu potwierdzającego zawarcie takiej umowy ubezpieczenia (wraz z OWU) łącznie z dowodem jej opłacenia na cały okres trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy pod rygorem rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia z winy Wykonawcy. W przypadku polisy opłacanej w ratach, Wykonawca każdorazowo dostarczy niezwłocznie Zamawiającemu potwierdzenie jej opłacenia. Jeżeli polisa ubezpieczeniowa, o której mowa powyżej, wygasa przed dniem wygaśnięcia umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii nowej, obowiązującej polisy, opiewającej na sumę nie mniejszą niż polisa dotychczasowa, w terminie do 3 dni przed datą wygaśnięcia poprzedniej polisy. 2) Dla zadania nr 2 : a) Ochrona będzie polegała na prowadzeniu recepcji w godzinach pracy obiektu Zamawiającego i wykonywaniu prewencyjnych obchodów na terenie chronionego obiektu po godzinach jego pracy. b) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności dozoru były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. c) W ramach świadczonej usługi dozoru Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom standardowe, jednolite, kompletne umundurowanie obiektowe, wraz z czytelnym, umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem zawierającym dane Wykonawcy oraz dane pracownika wykonującego obowiązki związane z dozorem. Zamawiający zaleca, by odzież służbowa była trwale oznaczona logo Wykonawcy. d) Zamawiający zobowiązuje się przeszkolić osoby wykonujące usługę dozoru w zakresie układu budynków, rozmieszczenia poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni, aby umożliwić osobom wykonującym usługę należyte wypełnienie obowiązku informacyjnego. e) Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia wynoszącą nie mniej niż : 250.000,00 zł. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy albo innego dokumentu potwierdzającego zawarcie takiej umowy ubezpieczenia (wraz z OWU) łącznie z dowodem jej opłacenia na cały okres trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy pod rygorem rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia z winy Wykonawcy. W przypadku polisy opłacanej w ratach, Wykonawca każdorazowo dostarczy niezwłocznie Zamawiającemu potwierdzenie jej opłacenia. Jeżeli polisa ubezpieczeniowa, o której mowa powyżej, wygasa przed dniem wygaśnięcia umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii nowej, obowiązującej polisy, opiewającej na sumę nie mniejszą niż polisa dotychczasowa, w terminie do 3 dni przed datą wygaśnięcia poprzedniej polisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : a) dla zadania nr 1 : 4.000,00 zł (słownie : cztery tysiące złotych), b) dla zadania nr 2 : 1.500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach