Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
- Data zamieszczenia: 2014-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13 13
31-157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
REGON: 00027578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa usługa dozoru obiektów i mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z obsługą centrali telefonicznej i utrzymaniem czystości wewnątrz portierni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Całodobowa usługa dozoru obiektów i mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z obsługą centrali telefonicznej i utrzymaniem czystości wewnątrz portierni, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Przedmiotowa usługa dozoru obiektów i mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie dotyczy : a) budynku przy ul. Lea 27-29, b) budynku przy ul. Karmelicka 16, c) budynku przy ul. Kapelanka 24, d) budynku przy ul. Smoleńsk 9. 3. Przedmiotowa usługa obejmuje przede wszystkim : a) całodobowy dozór obiektów i mienia znajdującego się w dyspozycji Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w tym kontrolę osób wychodzących i wchodzących na teren Uczelni (w godzinach pracy i poza godzinami pracy Zamawiającego), ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektu oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, kierowanie studentów i gości do właściwych komórek i obiektów, kontrolę bezpieczeństwa i porządku w ochranianym obiekcie, b) obsługę portierni, c) wydawanie kluczy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. : a) wykonywanie usługi dozoru codziennie (przez 7 dni w tygodniu) w systemie całodobowym - 24 godziny na dobę, b) wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia z zachowaniem należytej staranności, c) wykonywanie czynności dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, d) patrolowanie terenu obiektu z zadaniem sprawdzenia zamknięcia poszczególnych pomieszczeń, kontroli zabezpieczenia drzwi, zamków, stanu szyb i pozostałego mienia. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : a) Zamawiający informuje, że obiekty objęte przedmiotową usługą są obiektami zabytkowymi (z wyjątkiem budynku przy ul. Kapelanka 24). b) Dozór ma charakter portierki - Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności dozoru były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Portier pełni dyżur w portierni budynku, w której znajdują się centralki systemów ostrzegania, monitorowania i centrala telefoniczna. c) Wymagane jest dokonanie przez pilnującego obchodu wnętrz budynku po opuszczeniu go przez pracowników i studentów Zamawiającego oraz z zewnątrz po objęciu dyżuru od poprzednika. d) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wyposażenia osób dozorujących w system łączności niezależny od stacjonarnej linii telefonicznej (np. telefon komórkowy). e) W ramach świadczonej usługi dozoru Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom standardowe, jednolite, kompletne umundurowanie obiektowe, wraz z czytelnym, umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem zawierającym dane Wykonawcy oraz dane pracownika wykonującego obowiązki związane z dozorem. Zamawiający zaleca, by odzież służbowa była trwale oznaczona logo Wykonawcy. f) Zamawiający zobowiązuje się przeszkolić osoby wykonujące usługę dozoru w zakresie układu budynków, rozmieszczenia poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni, aby umożliwić osobom wykonującym usługę należyte wypełnienie obowiązku informacyjnego. g) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej usługi dozoru obiektów i mienia. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż określona w Rozdziale VII pkt. I/4 SIWZ. Jeżeli polisa ubezpieczeniowa, o której mowa powyżej, wygasa przed dniem wygaśnięcia umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii nowej, obowiązującej polisy, opiewającej na sumę nie mniejszą niż polisa dotychczasowa, w terminie do 7 dni przed datą wygaśnięcia poprzedniej polisy. h) Wykonawca musi dysponować należycie wykwalifikowanym i dostatecznie licznym personelem zapewniającym poprawne wykonanie usługi. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże dokumenty wykazujące kwalifikacje personelu, wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności zaświadczenia o niekaralności pracowników wykonujących usługę dozoru). i) Personel Wykonawcy uczestniczący w świadczeniu usługi na terenie Zamawiającego zobowiązany będzie posiadać zunifikowaną odzież ochronną oraz identyfikatory imienne, a także zobowiązany będzie do przestrzegania zasad higieny osobistej i estetycznego wyglądu. j) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały usługę dozoru, najpóźniej w dniu podpisania umowy. k) Rozliczenie wykonanych przez Wykonawcę rozmów telefonicznych przy wykorzystaniu linii telefonicznych Zamawiającego, odbędzie się na podstawie przedstawionych bilingów powiększonych o koszty abonamentu telefonicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi dozoru i ochrony obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-07-08 - Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w miejscowości Chełmiec na rok 2016
Dodano: 2016-02-19 - Kompleksowa obsługa ratownicza Krytej Pływalni Aquarius Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w 2016 roku - - przy ul. Ogrodowej 19 w Myślenicach
Dodano: 2015-11-24 - Świadczenie usług polegających na stałym, całodobowym dozorze mienia Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii wraz z obsługą parkingu znajdującego się na terenie Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii oraz obsługą gazów medycznych
Dodano: 2015-06-11 - Świadczenie usług polegających na stałym, całodobowym dozorze mienia Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii wraz z obsługą parkingu znajdującego się na terenie Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii oraz obsługą gazów medycznych
Dodano: 2015-06-01 - Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie
Dodano: 2014-09-24 - Całodobowa usługa dozoru obiektów i mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z obsługą centrali telefonicznej i utrzymaniem czystości wewnątrz portierni
Dodano: 2014-06-18 - Kompleksowa obsługa ratownicza Krytej Pływalni Aquarius Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w 2014 roku - przy ul. Ogrodowej 19 w Myślenicach
Dodano: 2013-11-28 - Usługa ochrony fizycznej budynku i terenu
Dodano: 2013-06-10 - Ochrona i dozór mienia oraz świadczenie usług porządkowych
Dodano: 2013-03-21