Przetargi.pl
Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krakowska 315d
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8297590 do 592 , fax. 033 8297590
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
    ul. Krakowska 315d 315d
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8297590 do 592, fax. 033 8297590
    REGON: 07232149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. mająca na celu: - zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. - ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. - zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem/wejściem pojazdów i osób nieuprawnionych. Pracownik ochrony jest zobowiązany do zatrzymania i wylegitymowania osoby poruszającej się po terenie Zakładu bez kamizelki ostrzegawczej. Każdy przypadek należy odnotować w Książce dozoru. - podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia. mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. - kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. - stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. - niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach. - w przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. - w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. - otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy Zakładu (godz. 600) i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy Wagi. - kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego. - reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. - niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. - sprawdzenie po godzinach pracy Zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów. - wystawianie przepustek dla gości przebywających na terenie Zakładu. Usługa obejmuje ochronę wszystkich terenów Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. oraz następujących obiektów i sprzętu: - Teren składowisko odpadów oraz maszyn i urządzeń na składowisku - Budynek Zarządu - Budynek sortowni wraz z częścią socjalną - Budynek kompostowni wraz z obszarem biofiltrów - Budynek wagi towarowej - Budynek podczyszczalni - Magazyny surowców wtórnych - Wiaty garażowe - Budynek demontażu odpadów wielkogabarytowych - Budynek warsztatu wraz z magazynem - Maszyny i urządzenia na terenie Zakładu - Zbiorniki i przepompownie - Ogrodzenia i sieć oświetleniowa - Dystrybutory paliwa PSZOK (lokalizacja Bielsko-Biała, ul. Straconki 1) Ochrona będzie pełniona w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów w następujący sposób: Posterunek nr 1(zlokalizowany w budynku portierni) - dozór przez 24h/dobę siedem dni w tygodniu, wykonywany przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (zakres rzeczowy opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ - Projekt Umowy). Posterunek nr 2 (zlokalizowany w dozorcówce na obszarze składowiska) - dozór w dni od poniedziałku do piątku, od godz. 17.00 do 7.00 następnego dnia; w soboty, niedziele i święta przez 24h/dobę, wykonywany przez dwóch pracowników ochrony fizycznej (zakres rzeczowy opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ - Projekt Umowy). PSZOK (lokalizacja Bielsko-Biała, ul. Straconki 1) - monitoring elektroniczny, oraz dozór dyżurnego centrum operacyjnego, reagujący w sytuacji uruchomienia się systemu alarmowego poprzez wysłanie patrolu ZNR (Załoga Natychmiastowej Reakcji). Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system monitoringu elektronicznego zapewniony przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z lokalnych systemów alarmowych do centrum operacyjnego. Wykonawca podczas godzin świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika Zamawiającego lub systemy alarmowe, w czasie do 20 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. Kontrola wynoszonych przedmiotów mogących wskazywać, że stanowią one mienie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bieżące prowadzenie Książki dozoru oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko oraz numer legitymacji pełniącego służbę, b) każdorazowe zdanie i przyjęcie służby, c) godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby, e) czytelny podpis pracownika pełniącego służbę. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania elektronicznego systemu kontroli obchodów (ESK) na terenie Zakładu. Ścieżka obchodu - zgodnie z mapką (stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Na terenie Zakładu wyznacza się dwie ścieżki obchodu: - Ścieżka 1 obejmuje punkty 7,8 i 8a (obiekt Sortownia). W dniach od poniedziałku do piątku obchody wykonywane będą po zakończeniu pracy Sortowni co 1 godzinę. W soboty, niedziele i święta obchód będzie wykonywany w sposób ciągły, całą dobę co 1 godzinę. Obchód powinien rozpocząć się o pełnej godzinie. Za realizację obchodu zgodnie z wytycznymi odpowiedzialny będzie kwalifikowany pracownik ochrony z posterunku nr 1. - Ścieżka 2 obejmuje punkty od 1 do 18. Trasa obchodu wynosi ok. 5 km, w dniach od poniedziałku do piątku, od godz. 17.00 do 7.00 następnego dnia; w soboty, niedziele i święta przez 24h/dobę. Obchód powinien rozpocząć się o pełnej godzinie. Za realizację obchodu zgodnie z wytycznymi odpowiedzialni będą pracownicy ochrony z posterunku nr 2. Raporty z obchodów wystawiane będą co 10 dni (przesyłane drogą elektroniczną do Zamawiającego). Wykonawca ma obowiązek aktualizacji wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, oraz przedłożenia ich aktualnych uprawnień. Każdy pracownik WYKONAWCY będzie posiadał przypięty w klapie identyfikator. Identyfikator powinien być czytelny w treści: imię, nazwisko, kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej/pracownik ochrony fizycznej. Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenie pracowników ochrony, w środki łączności bezprzewodowej (krótkofalówki, telefony komórkowe) i środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), identyfikatory oraz kamizelki odblaskowe. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8.000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych PLN). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U Nr 109 poz. 1158, z późn.zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 24 1750 1178 0000 0000 2224 2423 Do Oferty należy dołączyć wydruk z systemu bankowości elektronicznej potwierdzający dokonanie przelewu lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w oryginale dołączonym do Oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium w następujących przypadkach: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W/w okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej, niż w pieniądzu. W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach