Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika. Podstawowe informacje 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miast Rybnika (zwanego Systemem), mającego na celu udostępnianie klientom danych z aplikacji dziedzinowych, korzystającego z autoryzacji poprzez platformę ePUAP, umożliwiającego realizację płatności elektronicznych oraz informowanie klientów za pomocą wiadomości sms i e-mail. 2. Systemy dziedzinowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane rozwiązania w zakresie oprogramowania były w pełni współpracujące i zintegrowane z istniejącymi w UMR bazami danych i użytkowanymi aplikacjami dziedzinowymi: - system autorstwa firmy Ulisses Sp. z o.o., Kalisz pracujący w środowisku Windows Serwer 2008 R2 Standard 64bit na bazie MS SQL a) system Gospodarki Odpadami Komunalnymi - systemy autorstwa firmy Rekord SI z Bielska-Białej pracujące na bazie FIREBIRD 2.1.5 64 bity w środowisku REDHAT ENTERPRISE 5.x 64bit b) system do obsługi podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, osób fizycznych c) system do obsługi podatku od nieruchomości, rolnego i leśneg, osób prawnych d) system do obsługi podatku od środków transportowych osób fizycznych i osób prawnych e) system do obsługi opłat dzierżawy f) system do obsługi opłat wieczystego użytkowania g) system do prowadzenia ewidencji księgowej Jeśli wersja wskazanego wyżej środowiska jest niewystarczająca do prawidłowego działania oferowanego systemu, Wykonawca w ramach umowy musi uwzględnić w swoich pracach (kosztach) wymianę wersji na właściwą. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca: a) wdroży moduł klienta udostępniający klientom dane z aplikacji dziedzinowych, b) wdroży funkcje generowania i wysyłania przez System do klientów wiadomości dotyczących terminów płatności i informacji o zaległości poprzez e-mail, SMS oraz skrzynki podawcze w ePUAP - moduł powiadomień, c) wdroży moduł użytkownika wewnętrznego (moduł urzędnika) umożliwiający Zamawiającemu zarządzanie treściami udostępnianymi na zewnątrz przed ich publikacją, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i klientami oraz konfigurowanie funkcji powiadamiania klientów wg ustalanych kryteriów, d) zapewni integrację Systemu w zakresie możliwości dokonania płatności elektronicznych, przy czym operator płatności ekspresowych zostanie wybrany w odrębnym postępowaniu, e) opracuje i dostarczy instrukcję obsługi wdrożonego Systemu dla użytkowników wewnętrznych, administratorów oraz klientów, f) opracuje i dostarczy Politykę Bezpieczeństwa Systemu zgodną z ustawą o ochronie danych osobowych obejmującą minimum: a. opis struktury zbiorów (struktur baz danych, powiązań pomiędzy tabelami), b. przepływy danych pomiędzy systemami/aplikacjami, c. sposób realizacji ewidencji wpisów, udostępnień danych oraz innych wymagań (jeżeli dotyczy). g) przeprowadzi szkolenia w zakresie pełnego wykorzystania wdrożonego Systemu dla użytkowników wewnętrznych i administratorów Systemu, h) udzieli licencji na dostarczony System: - na czas nieograniczony, - na nieograniczoną liczbę użytkowników (wewnętrznych i klientów), - bez ograniczeń co do wielkości bazy i ilości rekordów w bazie. i) zapewni integrację systemu z platformą ePUAP, j) dla uruchomionych w ramach Systemu aplikacji umieści kod śledzący przekazujący statystyki do platformy analitycznej piwik, k) będzie sprawował serwis gwarancyjny oraz asystę techniczną na dostarczony System w okresie 24 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa gwarancja i asysta techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach