Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2016-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup systemu informacji prawnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu informacji prawnej. Zakres przedmiotu zamówienia: A. Wdrożenie Systemu Informacji Prawnej: 1. W wersji off-line na minimum 100 licencji dostępowych, z dostarczaniem do Zamawiającego aktualizacji. 2. W wersji on-line (dostępnej w sieci internetowej) - dwie licencje z bieżącą aktualizacją. B. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia maksymalnie 60 pracowników urzędu w zakresie obsługi systemu. 2. Szkolenia - w formie warsztatów - mają się odbywać na miejscu u Zamawiającego w grupach max. 10-cio osobowych. 3. Sprzęt (10 komputerów, rzutnik, ekran, łącze internetowe, zasilanie) i jedną salkę szkoleniową na 10 osób zapewni Zamawiający. 4. Czas szkolenia dla jednej grupy nie może być krótszy niż 2 godziny. 5. Wykonawca ma przeprowadzić szkolenia przynajmniej w minimum 2 różnych terminach. Terminy wyznaczy Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą. 6. Szkolenia mają się odbywać u Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego. C. Termin realizacji zamówienia: a. w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia systemu: Wykonawca ma dostarczyć, zainstalować i uruchomić system (off-line i on-line) w dniu 18 kwietnia 2016 r., co będzie potwierdzone protokołem odbioru, b. w zakresie aktualizacji bazy danych off-line: W przypadku braku aktualizacji poprzez sieć Wykonawca ma dostarczać do Zamawiającego aktualizacje zawierające stan prawny nie starszy niż 3 tygodnie od daty publikacji aktu prawnego, w okresie 2 (dwóch) lat od podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru zakresu jak w punkcie a, jednak nie rzadziej niż co 2 (dwa) tygodnie, w przypadku prawa miejscowego Zamawiający dopuszcza możliwość późniejszej aktualizacji, jednakże nie starszej niż osiem tygodni od publikacji aktu prawnego, c. w zakresie aktualizacji bazy danych on-line: Wykonawca ma zapewnić bieżący stan prawny (nie starszy niż 3 dni robocze od daty publikacji) przez okres 2 (dwóch) lat od podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru zakresu jak w punkcie a. d. w zakresie szkolenia pracowników z obsługi systemu: Wykonawca przeprowadzi szkolenia z pełnej obsługi systemu (w szczególności ze sposobu podziału danych, struktury danych, sposobów wyszukiwania informacji) w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru zakresu jak w punkcie a., e. w zakresie szkolenia administratora z obsługi systemu: Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zakresu działań administracyjnych (w szczególności z instalacji systemu, aktualizacji bazy danych systemu, rozwiązywania podstawowych problemów użytkowników, backupu i odtwarzania baz danych) w terminie 14 dni roboczych od uruchomienia systemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa funkcjonalność bazy SIP
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Digitalizacja i automatyzacja wyrysu i wypisu z dokumentów planistycznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika
Dodano: 2016-06-21 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
Dodano: 2016-03-04 - Zakup i dostawa aktualizacji oprogramowania oraz nowych licencji
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa elektronicznych systemów informacji prawnej Część I - Dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część II - Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część III - Dostęp do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-24 - Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji
Dodano: 2015-11-17 - Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji
Dodano: 2015-11-17 - Zakup licencji oprogramowania biurowego typu MS Office 2013 STD OLPGOV oraz routerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem informatycznym i licencjami eksploatacyjnymi
Dodano: 2015-11-09 - Zakup licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
Dodano: 2015-07-20 - Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
Dodano: 2015-05-18