Przetargi.pl
"Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice"

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – „Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Michałowicach ul. 11-go Listopada”Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku na placu zabaw na terenie Gminy Michałowice.Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie: 1) dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw – 70 h miesięcznie.Część I lokalizacja: Plac zabaw w Michałowicach ul. 11-go Listopada.Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia: na placu zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach.Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:1) przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;2) zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi; 3) zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu; 4) wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż;5) wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;6) zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej; 7) zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;8) utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;9) przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;10) zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.Część II – „Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Regułach ul. Wiejska”Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku na placu zabaw na terenie Gminy Michałowice.Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie: 1) dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw – 70 h miesięcznie.Część II lokalizacja: Plac zabaw w Regułach ul. Wiejska.Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia: na placu zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach.Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:1) przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;2) zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi; 3) zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu; 4) wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż;5) wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;6) zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej; 7) zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;8) utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;9) przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;10) zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.Część III – „Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Opaczy-Kolonia na rogu ul. Ryżowej/Bodycha”Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku na placu zabaw na terenie Gminy Michałowice.Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie: 1) dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw – 70 h miesięcznie.Część III lokalizacja: Plac zabaw w w Opaczy-Kolonia na rogu ul. Ryżowej/Bodycha.Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia: na placu zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach.Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:1) przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;2) zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi; 3) zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu; 4) wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż;5) wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;6) zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej; 7) zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;8) utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;9) przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;10) zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.Część IV – "Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Nowej Wsi ul. Spacerowa i strefa na Smugu"Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku na placu zabaw i w strefie Smugu na terenie Gminy Michałowice.Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie: 1) dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw – 70 h miesięcznie.Część IV lokalizacja: Plac zabaw w Nowej Wsi ul. Spacerowa i strefa na Smugu.Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia: na placu zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach.Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:1) przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;2) zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi; 3) zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu; 4) wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż;5) wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;6) zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej; 7) zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;8) utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;9) przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;10) zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.Część V – „Dozór i utrzymanie czystości na boisku w Sokołowie ul. Wspólnoty Wiejskiej”Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku na boisku zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice.Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie: 2) dozór, utrzymanie czystości i porządku na boiskach – 120 h miesięcznie.Część V lokalizacja: Boisko w Sokołowie ul. Wspólnoty Wiejskiej.Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia: na placu zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach.Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:1) przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;2) zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi; 3) zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu; 4) wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż;5) wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;6) zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej; 7) zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;8) utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;9) przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;10) zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.Część VI – „Dozór i utrzymanie czystości na boisku w Granicy ul. Główna”Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku boisku na terenie Gminy Michałowice.Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie: 2) dozór, utrzymanie czystości i porządku na boiskach – 120 h miesięcznie.Część VI lokalizacja: Boisko w Granicy ul. Główna.Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia: na placu zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach.Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:1) przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;2) zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi; 3) zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu; 4) wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż;5) wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;6) zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej; 7) zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;8) utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;9) przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;10) zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach