Przetargi.pl
Dozór mienia Szpitala. Numer sprawy: ZP 8/2009-PN

Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272501 , fax. 033 8272505
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły
    ul. Wyspiańskiego 26 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8272501, fax. 033 8272505
    REGON: 07214717000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór mienia Szpitala. Numer sprawy: ZP 8/2009-PN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowy dozór mienia Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy (jednego) roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujacy do postępowania nie ma obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2. 2) Spełniają warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania, warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie , a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, lub że jest ono wykonywane należycie, lub że zostało ono wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia na wykonanie usługi dozoru, trwającej co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie - zał. 4 siwz; c) udokumentują posiadanie do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 5 osób, z których każda winna posiadać zdobyte uprawnienia wynikające z jednego kontraktu na stanowisku dozorcy mienia w okresie co najmniej 6-cio miesięcznym, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie- zał. nr 5 siwz; d) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej; e) zapewnią zamawiającemu termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu do siedziby zamawiającego - zał. nr 1; f) Zapewnią Zamawiającemu stałość cen netto w całym okresie trwania umowy - zał. nr 1; g) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz wg formuły sełnia - spełnia i odnotowana na druku ZP 17 do protokołu. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1ppkt 1) oraz ppkt 2b),d) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaniem uznana za odrzuconą , natomiast oferta wykonawcy, który nie spełnia warunku o których mowa w pkt.1 ppkt 2a),c), e),f),g) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumenty: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 siwz następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1A do oferty. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkc.2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie - nwiadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 SIWZ. 6) Oświadczenie Wykonawcy zapewniające uzupełnienie posiadanej Policy OC zgodnie z wymaganiami zamawiającego Załącznik nr 3 SIWZ. 7) Wykaz wykonanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - ( Doświadczenie zawodowe - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. 8) Wykaz pracowników z uprawnieniami dozorowymi, wskazanych przez Wykonawcę do należytego wykonania usługi dozoru mienia -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 11) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik nr 1 iwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach