Przetargi.pl
Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą w ramach projektu Informatyczna Platforma Usług Publicznych w Gminie Ujsoły

Gmina Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Gminna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8647350 , fax. 0-33 8647354
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujsoły
    ul. Gminna 1 1
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 0-33 8647350, fax. 0-33 8647354
    REGON: 00055209900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujsoly.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą w ramach projektu Informatyczna Platforma Usług Publicznych w Gminie Ujsoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a. Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania w administracji publicznej na poziomie lokalnym, obejmującego Urząd Gminy Ujsoły oraz jednostki podległe, składającego się z elementów: - system zarządzania gminą, - system elektronicznego obiegu dokumentacji, - system finansowo - księgowy, - system podatkowy, wymienionych w Załączniku nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia b. wdrożenie w Urzędzie Gminy Ujsoły oraz jednostkach jej podległych, systemu informatycznego w zakresie e-Government współpracującego z modułem skrzynki podawczej ePUAP Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, które będzie umożliwiało zewnętrznym użytkownikom (mieszkańcom i przedsiębiorstwom) korzystanie z następujących zasobów: - informacji publicznych, - informacji chronionych - dostępnych po uwierzytelnieniu, - formularzy elektronicznych (bez zastosowania podpisu elektronicznego oraz podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie Ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym). c. przeprowadzenie szkoleń pracowników służb samorządowych (Urzędu Gminy Ujsoły), którzy obsługiwać będą wdrożony elektroniczny system usług publicznych w Gminie Ujsoły. d. udzielenie gwarancji, serwisu i nadzoru autorskiego oraz asysty technicznej na wdrożony system informatyczny w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 5.2. Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 należycie wykonanych zamówień, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie organizacją administracji publicznej, obejmujące systemy do obsługi księgowości budżetowej, podatków lokalnych, płac i kadr o wartości co najmniej odpowiadającej wartości składanej oferty w zł (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie). 5.3. Wykonawca winien posiadać Certyfikat serii ISO 9001 lub równoważny na: projektowanie, wdrażanie i utrzymanie oprogramowania dla administracji publicznej. 5.4. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości minimum wartości oferty w PLN (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 5.5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej odpowiadającej wartości oferty w PLN (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączna kwota ubezpieczenia) 5.6. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia: - Co najmniej 5 specjalistami z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzonym udziałem proponowanych specjalistów, w co najmniej trzech takich projektach; projekt musiał polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne; - w tym 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne oraz certyfikat specjalisty w dziedzinie zarządzania projektem IT. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzone udziałem, w co najmniej trzech takim projektach; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu. (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami). 5.7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 5), 6.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 6), 6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie (Załącznik nr 7). 6.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 8). 6.9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych. 6.10. Certyfikat serii ISO 9001 lub równoważny na: projektowanie, wdrażanie i utrzymanie oprogramowania dla administracji publicznej. 6.11. Polisę ubezpieczeniową, a przypadku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od prowadzenia działalności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. 6.12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,4 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.13. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 tiret pierwszy i drugi powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokumenty, o którym mowa w pkt 12 tiret trzeci powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady określone w pkt 13 stosuje się odpowiednio. 6.15. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6 powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujsoly.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach