Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg
- Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 251 64 35 , fax. 032 250 37 69
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
ul. PCK 1 1
40-057 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 251 64 35, fax. 032 250 37 69
REGON: 27015016700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE USŁUG OCHRONY OSOB i MIENIA I MONITOWOWANIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIOWYCH W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADZIE LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA NR 24/U/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi mające na celu prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i mieniu w obiektach Przychodni należących do SPZLA w Katowicach: Zadanie I - Usługi dozoru -ochrony osób i mienia Zadanie II - Usługi monitorowania i konserwacji systemów sygnalizacji alarmowych włamaniowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w: art. 22 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie, złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów stosując formułę: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty n/w oświadczenia i dokumenty: 1/Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2/Kserokopia aktualnej polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 złotych. Uwaga: Jeżeli Polisa wygasa przed dniem 30.10.2010 roku, to Wykonawca jest zobowiązany oprócz w/w kserokopii polisy do oferty dołączyć oświadczenie, że po upływie ważności tej polisy zobowiązuje się zawrzeć nową umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 złotych z terminem ważności co najmniej do 30.10.2010 roku. 3/Oświadczenie Wykonawcy zapewniające, że w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 złotych. 4/Kserokopia koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 5/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia- z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców, na formularzu wg wzoru do niniejszej siwz. 6/Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu wg wzoru do niniejszej siwz. 7/Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8/Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona fizyczna w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy Al.J.Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6a, Skibińskiego 1, Tysiąclecia 20 oraz targowisko przy ul.Tysiąclecia.
Dodano: 2015-11-25 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków i lokali gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul. Mireckiego 28,Piłsudskiego 34,Piłsudskiego 92,Sienkiewicza 6A,Skibińskiego 1,Tysiąclecia 20,Wybickiego 1.
Dodano: 2014-11-17 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Mireckiego 28,Piłsudskiego 34,Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6A, Skibińskiego 1, Tysiąclecia 20, Wybickiego 1, Kazdębie 113a .
Dodano: 2013-12-11 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Mireckiego 28, Piłsudskiego 34, Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6A, Skibińskiego 1, Tysiąclecia 20, Wybickiego 1 , Kazdębie 113a i Kasprzaka 2 nowe budynki socjalne .
Dodano: 2013-11-25 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy Al.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a oraz ul.Tysiąclecia 20.
Dodano: 2012-11-05 - Dozorowanie 2011
Dodano: 2010-12-13 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a, Al.Zagłębia Dąbrowskiego 13 i Tysiąclecia 20.
Dodano: 2010-11-02 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarzad Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej połozonych przy ul.Piłsudskiego 92,Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a , Al.Zagłębia Dąbrowskiego 13 i Tysiąclecia 20.
Dodano: 2010-08-03 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92,Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20
Dodano: 2009-08-20 - Dozór mienia Szpitala. Numer sprawy: ZP 8/2009-PN
Dodano: 2009-03-24