Przetargi.pl
Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92,Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 032 2642767
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 032 2642767
    REGON: 27151887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92,Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a. ochronę budynku przy Al.Piłsudskiego 92 w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni robocze -przy obsadzie 2 pracowników , w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni robocze - przy obsadzie 1 pracownika , całodobowo w dni wolne od pracy (soboty, niedziele,święta ) - przy obsadzie 1 pracownika. b. ochronę budynku przy ul.Skibińskiego 1 w godzinach od 14.00 do 22.00 , tylko w dni robocze - przy obsadzie 1 pracownika c. ochronę budynku przy ul.Sienkiewicza 6 a całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy ( soboty , niedziele,święta ) - przy obsadzie 1 pracownika d. monitoring budynku przy ul.Tysiąclecia 20 od 18.00 do 6.00 - wykorzystanie istniejącej instalacji monitorującej wraz z pogotowiem interwencyjnym zabezpieczenie lub odparcie zamachów zamierzających do dewastacji lub zaboru mienia w chronionym budynku w szczególności poprzez kradzież , kradzież z włamaniem, zabezpieczenie ruchu wejście- wyjście , wjazd - wyjazd, ochronę polegającą na ruchomym patrolu na terenie całego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp, 2. posiadają środki łączności bezprzewodowej , umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie ochrony fizycznej 3. posiadają dwa sprawnie technicznie samochody do bieżącej dyspozycji , dla potrzeb grupy interwencyjnej. 4. Zapewniają grupę interwencyjną - w tym jeden pracownik posiadający licencje I stopnia. 5. Posiadają aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną 100 000PLN. 6. Posiadają koncesję wydaną przez właściwy organ , uprawniającą wykonawcę do świadczenia usług w zakresie objętym zamówieniem. 7. w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 usługę o wartości nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z oferta :oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty - według formuły; spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdziale III SIWZ, do oferty wykonawca załączy następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełnione oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp (zał. nr 3). 3. Wykaz posiadanych środków łączności bezprzewodowej ( min.1 telefon komórkowy i telefon stacjonarny ) - rozdz. III pkt2 4. Wykaz samochodów z uwzględnieniem wymogu z rozdz. III pkt 3 z podaniem marek i modeli oraz numerów rejestracyjnych. 5. Wykaz pracowników grupy interwencyjnej z uwzględnieniem wymogu zawartego w rozdz.III pkt 4 6. Polisa ubezpieczeniowa - rozdz.III pkt 5 7.Koncesja wydana przez właściwy organ , uprawniająca wykonawcę do świadczenia usług w zakresie objętym zamówieniem. 8.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanego co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością ( minimum 1 usługa o wartości nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto) usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorów. Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznik nr 6 9.Dokument (minimum 1, np. referencja) potwierdzający, że wykazane zamówienie o którym mowa w punkcie 10 zostało wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach