Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 032 2642767
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Tysiąclecia 20 20
41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2608652, 2608619, fax. 032 2642767
REGON: 27151887600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92,Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: a. ochronę budynku przy Al.Piłsudskiego 92 w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni robocze -przy obsadzie 2 pracowników , w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni robocze - przy obsadzie 1 pracownika , całodobowo w dni wolne od pracy (soboty, niedziele,święta ) - przy obsadzie 1 pracownika. b. ochronę budynku przy ul.Skibińskiego 1 w godzinach od 14.00 do 22.00 , tylko w dni robocze - przy obsadzie 1 pracownika c. ochronę budynku przy ul.Sienkiewicza 6 a całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy ( soboty , niedziele,święta ) - przy obsadzie 1 pracownika d. monitoring budynku przy ul.Tysiąclecia 20 od 18.00 do 6.00 - wykorzystanie istniejącej instalacji monitorującej wraz z pogotowiem interwencyjnym zabezpieczenie lub odparcie zamachów zamierzających do dewastacji lub zaboru mienia w chronionym budynku w szczególności poprzez kradzież , kradzież z włamaniem, zabezpieczenie ruchu wejście- wyjście , wjazd - wyjazd, ochronę polegającą na ruchomym patrolu na terenie całego obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp, 2. posiadają środki łączności bezprzewodowej , umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie ochrony fizycznej 3. posiadają dwa sprawnie technicznie samochody do bieżącej dyspozycji , dla potrzeb grupy interwencyjnej. 4. Zapewniają grupę interwencyjną - w tym jeden pracownik posiadający licencje I stopnia. 5. Posiadają aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną 100 000PLN. 6. Posiadają koncesję wydaną przez właściwy organ , uprawniającą wykonawcę do świadczenia usług w zakresie objętym zamówieniem. 7. w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 usługę o wartości nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z oferta :oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty - według formuły; spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdziale III SIWZ, do oferty wykonawca załączy następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełnione oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp (zał. nr 3). 3. Wykaz posiadanych środków łączności bezprzewodowej ( min.1 telefon komórkowy i telefon stacjonarny ) - rozdz. III pkt2 4. Wykaz samochodów z uwzględnieniem wymogu z rozdz. III pkt 3 z podaniem marek i modeli oraz numerów rejestracyjnych. 5. Wykaz pracowników grupy interwencyjnej z uwzględnieniem wymogu zawartego w rozdz.III pkt 4 6. Polisa ubezpieczeniowa - rozdz.III pkt 5 7.Koncesja wydana przez właściwy organ , uprawniająca wykonawcę do świadczenia usług w zakresie objętym zamówieniem. 8.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanego co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością ( minimum 1 usługa o wartości nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto) usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorów. Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznik nr 6 9.Dokument (minimum 1, np. referencja) potwierdzający, że wykazane zamówienie o którym mowa w punkcie 10 zostało wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona fizyczna w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy Al.J.Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6a, Skibińskiego 1, Tysiąclecia 20 oraz targowisko przy ul.Tysiąclecia.
Dodano: 2015-11-25 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków i lokali gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul. Mireckiego 28,Piłsudskiego 34,Piłsudskiego 92,Sienkiewicza 6A,Skibińskiego 1,Tysiąclecia 20,Wybickiego 1.
Dodano: 2014-11-17 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Mireckiego 28,Piłsudskiego 34,Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6A, Skibińskiego 1, Tysiąclecia 20, Wybickiego 1, Kazdębie 113a .
Dodano: 2013-12-11 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Mireckiego 28, Piłsudskiego 34, Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6A, Skibińskiego 1, Tysiąclecia 20, Wybickiego 1 , Kazdębie 113a i Kasprzaka 2 nowe budynki socjalne .
Dodano: 2013-11-25 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy Al.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a oraz ul.Tysiąclecia 20.
Dodano: 2012-11-05 - Dozorowanie 2011
Dodano: 2010-12-13 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a, Al.Zagłębia Dąbrowskiego 13 i Tysiąclecia 20.
Dodano: 2010-11-02 - Ochrona fizyczna oraz monitoring budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarzad Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej połozonych przy ul.Piłsudskiego 92,Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a , Al.Zagłębia Dąbrowskiego 13 i Tysiąclecia 20.
Dodano: 2010-08-03 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE USŁUG OCHRONY OSOB i MIENIA I MONITOWOWANIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIOWYCH W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADZIE LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH - SPRAWA NR 24/U/2009
Dodano: 2009-09-18 - Dozór mienia Szpitala. Numer sprawy: ZP 8/2009-PN
Dodano: 2009-03-24