Przetargi.pl
Dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Gostyń w 2010 roku;

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
    REGON: 00052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Gostyń w 2010 roku;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Gostyń w 2010 roku; Zakres usługi: usługi przewozowe w komunikacji zamkniętej, w okresie jednego roku, w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), dziennie około 605 km; - usługi przewozowe w komunikacji zamkniętej - dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Gostyń w roku kalendarzowym 2010, w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., nr 46, poz. 432, ze zm.); (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), - w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę, przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu; - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz na basen ma następować zgodnie z harmonogramem przejazdów, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia (zał. nr 1 i 1a), - plan dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Gostyń w roku szkolnym 2010/2011 - dziennie około 605 km, w tym: dowozy szkolne 495 km, dowozy na basen 110 km; - termin wykonania zamówienia: od 02.01.2010 do 31.12.2010 r. - Zamawiający zabezpieczy opiekę nad dziećmi w czasie przewozu we własnym zakresie; - Wykonawca jest obowiązany ubezpieczyć przewożone w ramach umowy osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium będzie wymagane po otrzymaniu zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, przed terminem jej otwarcia - szczegółowe informacje w tym zakresie zostaną zawarte w zaproszeniu; wysokość wadium: 1 500 zł; słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz następujące wymagania: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat (licząc do dnia wszczęcia postępowania) zrealizowali należycie co najmniej jedną regularną usługę przewozową dla placówek oświatowych przez okres co najmniej 1 roku oraz dysponują co najmniej 8 (ośmioma) autobusami o pojemności co najmniej 50 miejsc siedzących; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 20.000 zł oraz posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych dokumentów (niżej wymienionych). Zamawiający zakwalifikuje do e-licytacji wykonawców na podstawie złożonych przez nich wniosków. Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji należy przesłać na adres zamawiającego: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń (sekretariat) lub składać w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych, ul. Wrocławska 256, pok. nr 11.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku - zał. nr 2) należy przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w formie oryginału (wzór oświadczenia - zał. nr 3); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (pełnomocnictwo winno być dołączone do wniosku w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentu pełnomocnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie podlega opłacie skarbowej); 3) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym (w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem); 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem); wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; (usługi objęte przedmiotem zamówienia winny wchodzić w zakres prowadzonej działalności; w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający w wymaganym terminie, z którego powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił); 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; forma dokumentów: Wykaz usług - w formie oryginału (wzór - zał. nr 4), natomiast dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; przepisy szczegółowo nie precyzują rodzaju dokumentu na potwierdzenie należytego wykonania usługi - Zamawiający prosi o dołączenie referencji, opinii, rekomendacji, listów polecających - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub własnego oświadczenia potwierdzającego, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie; 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, w formie oryginału (wzór wykazu pojazdów - zał. nr 5); 6a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, jeśli w wykazie pojazdów wykonawca wskazał autobusy, którymi będzie dysponował (w formie oryginału); 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach