Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; b) inne dokumenty wymienione poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP, z zastosowaniem załącznika nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć katalog zawierający w szczególności fotografie lub rysunki oferowanych mebli będących przedmiotem zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać: a) oświadczenia i dokumenty opisane powyżej w pkt 2 lit. a) i b) dla każdego Wykonawcy z osobna; b) pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 5. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym rejestrze (podpis z pieczęcią lub podpis czytelny). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty (z dopiskiem za zgodność z oryginałem). Dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem przedmiotu zamówienia wg II grup: I gr. biurka wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Przybyszewskiego 39 w Poznaniu, II gr. meble biurowe wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Katedry Psychiatrii, Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem mebli: Zadanie 1: dla pomieszczeń na III i IV piętrze w budynku Collegium Anatomicum w Poznaniu, Zadanie 2: dla sal seminaryjnych na parterze w budynku Centrum Biologii Medycznej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa mebli biurowych dla KPP Gniezno
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa trybuny składanej oraz wyposażenia meblowego według części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Dostawa wraz z montażem trybuny składanej teleskopowej, Część nr 2: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup wyposażenia do nowego budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, szkolnych, hotelowych, stanowisk audytoryjnych oraz regałów przesuwnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Nowy Świat 4
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych będących wyposażeniem pomieszczeń w budynku siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu
Dodano: 2015-11-25 - Zakup i dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2015-11-20