Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 854-60-00 , fax. 61 852-04 -55, 8546146
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Fredry 10 10
61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 854-60-00, fax. 61 852-04 -55, 8546146
REGON: 00028881100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: I grupa: 1 809,00 zł, II grupa: 5 028,00 zł. Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub w ofercie inne formy wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: BH w Warszawie O/Poznań, 35 1030 1247 0000 0000 4772 4198. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do koperty zawierającej ofertę. 6. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zm.). 7. Uwaga! Oryginał dokumentów wymienionych w pkt 6 - dotyczy ppkt od b) do e), należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, natomiast kopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, stanowić będzie integralną część oferty. Wadium wnoszone w tych formach będzie akceptowane pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy, niż okres związania ofertą, określony w siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://administracja.ump.edu.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem przedmiotu zamówienia wg II grup: I gr. biurka wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Przybyszewskiego 39 w Poznaniu, II gr. meble biurowe wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Katedry Psychiatrii, Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem mebli: Zadanie 1: dla pomieszczeń na III i IV piętrze w budynku Collegium Anatomicum w Poznaniu, Zadanie 2: dla sal seminaryjnych na parterze w budynku Centrum Biologii Medycznej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa mebli biurowych dla KPP Gniezno
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa trybuny składanej oraz wyposażenia meblowego według części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Dostawa wraz z montażem trybuny składanej teleskopowej, Część nr 2: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup wyposażenia do nowego budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, szkolnych, hotelowych, stanowisk audytoryjnych oraz regałów przesuwnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Nowy Świat 4
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych będących wyposażeniem pomieszczeń w budynku siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu
Dodano: 2015-11-25 - Zakup i dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2015-11-20 - Meble biurowe wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Katedry i Zakładu Biofizyki UMP, ul. Grunwaldzka 6
Dodano: 2015-11-19