Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do nowego budynku Urzędu Gminy

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Lipowa 6 6
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
    REGON: 57079101700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do nowego budynku Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia budynku Urzędu Gminy w Budzyniu przy ul. Przemysłowej 16A W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa, montaż mebli i wyposażenia biurowego oraz ich rozmieszczenie w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji projektowej. Zakres rzeczowy oraz wymagania dostarczanych mebli zawiera dokumentacja projektowa wraz z opisem minimalnych wymagań techniczno - użytkowych, które zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.budzyn.pl (BIP/Przetargi/Ogłoszenie) Dostawa obejmuje : 1) biurka 2) kontenery 3) szafy na dokumenty 4) szafy ubraniowe meblowe i metalowe 5) kontenery - regały przesuwne z mechanizmem napędowym do archiwum 6) fotele biurowe 7) krzesła biurowe i konferencyjne 8) stoły różne 9) wózka na stoły 10) wyposażenie biurowe dodatkowe i uzupełniające Ilości poszczególnych asortymentów zawiera przedmiar będący załącznikiem do dokumentacji wyposażenia wnętrz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do opisanych w zamieszczonej na stronie internetowej dokumentacji wyposażenia wnętrz. Oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczno - użytkowe, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w ww. dokumentacji. Zaproponowany asortyment mebli i wyposażenia nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami techniczno - użytkowymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca wskaże różnice, które jednoznacznie zostaną opisane w kartach katalogowych zaoferowanych produktów wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ewentualne wskazanie nazw produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie wyposażenia wnętrz, a także materiałów do wykonania zamawianego wyposażenia nie posiadających udokumentowanego pochodzenia. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia. 1) Na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie (+/-) 3 - 5%. W przypadku mebli w zabudowie wymiary mogą nieznacznie odbiegać od wymiarów wskazanych w SIWZ. Zamawiający sugeruje pobranie wymiarów z natury. 3) Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 4) Zamawiający wymaga aby ww. meble i wyposażenie dodatkowe były wykonane dokładnie w taki sposób, w jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować dostawę (jeżeli chodzi o aspekt techniczny wykonania mebli oraz użytych rozwiązań i estetyki wykonania). Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ, pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wnoszą wykonawcy zakwalifikowani i zaproszeni do składania ofert ostatecznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena trwałości materiałów użytych do wykonania mebli
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (BIP/Przetargi/Ogłoszenie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach