Przetargi.pl
Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kłecko do placówek oświatowych w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 2 września 2019 do 26 czerwca 2020 r.

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125 , fax. 614270221
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    ul. Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125, fax. 614270221
    REGON: 63125946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kłecko do placówek oświatowych w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 2 września 2019 do 26 czerwca 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży z terenu gminy Kłecko do placówek oświatowych w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. Wielkopolskim na okres 2 września 2019 do 26 czerwca 2020 r. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część I : dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do Przedszkola nr 1 w Kłecku i oddziału zamiejscowego w Działyniu, Szkoły Podstawowej w Kłecku, Szkoły Podstawowej w Dębnicy, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kłecku i odwóz do domu w okresie od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r., szacowana ilość km w okresie objętym zamówieniem: 85 916 km. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do w/w placówek należy zabezpieczyć następującą liczbę pojazdów: minimum cztery autobusy, w tym: - dwa minimum 59 osobowe, - dwa minimum 40 osobowe. Szacowana dzienna liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona do w/w placówek oświatowych: - Szkoła Podstawowa w Kłecku – 230 osób, - Szkoła Podstawowa w Dębnicy – 63 osoby, - Przedszkole nr 1 w Kłecku wraz z oddziałem zamiejscowym w Działyniu – 40 osób, - SOSW w Kłecku – 3 osoby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7a i 7b do SIWZ. Część II: dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kłecku i odwóz do domu w okresie od 2 września 2019 do 26 czerwca 2020 r., szacowana ilość km w okresie objętym zamówieniem: 19 740 km. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do w/w placówek należy zabezpieczyć następującą liczbę pojazdów: minimum jeden bus min. 8-osobowy. Szacowana dzienna liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona do następujących placówek oświatowych: - SOSW nr 2 w Gnieźnie – 6 osób, - SOSW w Kłecku – 2 osoby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7c-7d do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) w wysokości: 5.000,00 zł – część I b) w wysokości: 1.000,00 zł – część II 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach – z wskazaniem numeru i tytułu postępowania: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 9065 0006 0070 0700 0130 0002; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1a dla części I, załącznik nr 1b dla części II, 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5a dla części I, załącznik nr 5b dla części II; 3) dowód wniesienia wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz; 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie; 5) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 8a dla części I, załącznik nr 8b dla części II. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp (można w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach