Przetargi.pl
dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto do placówek szkolnych i dzieci przedszkolnych zlokalizowanych na terenie Gminy Dobre Miasto na podstawie zakupu biletów miesięcznych w 2020 roku.

Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896161518, 896161518 , fax. 896161278
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście
    Olsztyńska 19
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896161518, 896161518, fax. 896161278
    REGON: 36609287200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobremiasto-cuw.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto do placówek szkolnych i dzieci przedszkolnych zlokalizowanych na terenie Gminy Dobre Miasto na podstawie zakupu biletów miesięcznych w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto do placówek szkolnych i dzieci przedszkolnych zlokalizowanych na terenie Gminy Dobre Miasto na podstawie zakupu biletów miesięcznych. Zamawiający zapewnia opiekę w czasie dowozu dzieci. Dowóz należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). W trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. 2. Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych w zakresie zadań od 1 do 14 na dowóz dzieci do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Dobre Miasto od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu biletów miesięcznych w okresie ferii letnich tj. w lipcu oraz sierpniu. 3. Przewidywalna liczba dowożonych dzieci na dzień 1 stycznia 2020 roku przedstawia się następująco: a) przy odległości do 5 km do danej placówki – 32 dzieci b) przy odległości powyżej 5 km – 244 dzieci. 4. Uczniowie dowożeni i odbierani będą z następujących placówek: 1) Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Wojska Polskiego 22, 11-040 Dobre Miasto 2) Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Gdańska 13, 11-040 Dobre Miasto 3) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Garnizonowa 20, 11-040 Dobre Miasto 4) Szkoła Podstawowa Nr 3, Filia w Orzechowie, Orzechowo 26, 11-040 Dobre Miasto 5) Szkoła Podstawowa w Barcikowie, Barcikowo 12, 11-040 Dobre Miasto 5. Dowóz dzieci podzielony jest na 14 zadań, w tym 7 zadań na dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do placówek i 7 zadań na odwóz dzieci z placówek do miejsca zamieszkania), które obejmują następujące trasy dowozu: A. KURSY PORANNE (dojazd dzieci z miejscowości do szkół) 1) Zadanie Nr 1 trasa: Bzowiec – Łęgno – Łęgno kolonia – Nowa Wieś Mała – Dobre Miasto 2) Zadanie Nr 2 trasa: Jesionowo – Podleśna – Stary Dwór kolonia – Dobre Miasto - Wichrowo – Smolajny – Kosyń – Dobre Miasto 3) Zadanie Nr 3 trasa: Praslity kolonia – Praslity – Kunik – Dobre Miasto 4) Zadanie Nr 4 trasa: Urbanowo – Mawry – Piotraszewo – Praslity kolonia (po trasie z Piotraszewa do drogi wojewódzkiej 507) – Dobre Miasto 5) Zadanie Nr 5 trasa: Międzylesie – Orzechowo (do Szkoły Podstawowej Nr 3, Szkoła Filialna w Orzechowie) – Orzechowo – Międzylesie – Dobre Miasto 6) Zadanie Nr 6 trasa: Kabikiejmy – Kabikiejmy Dolne – Cerkiewnik – Barcikowo kolonia – Barcikowo – Stary Dwór – Dobre Miasto 7) Zadanie Nr 7 trasa: Głotowo – Swobodna – Knopin – Knopin Osada – Dobre Miasto B. KURSY POPOŁUDNIOWE (odwóz dzieci ze szkół do miejscowości – 2 kursy): 1) Zadanie Nr 8 trasa: Dobre Miasto - Nowa Wieś Mała – Łęgno – Bzowiec 2) Zadanie Nr 9 trasa: Dobre Miasto – Stary Dwór kolonia – Podleśna – Jesionowo 3) Zadanie Nr 10 trasa: Dobre Miasto – Kosyń – Smolajny – Wichrowo 4) Zadanie Nr 11 trasa: Dobre Miasto – Kunik – Praslity kolonia – Praslity – Piotraszewo – Mawry – Urbanowo 5) Zadanie Nr 12 trasa: Dobre Miasto – Międzylesie – Orzechowo - Orzechowo – Międzylesie 6) Zadanie Nr 13 trasa: Dobre Miasto – Stary Dwór – Barcikowo – Barcikowo kolonia- Cerkiewnik – Kabikiejmy Dolne – Kabikiejmy 7) Zadanie Nr 14 trasa: Dobre Miasto – Głotowo – Knopin Osada – Knopin – Swobodna. 6. Łącznie przejazd będzie wykonywany na odcinku około 700 km dziennie. 7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Dzieci dowożone będą od poniedziałku do piątku, (w dni nauki w szkole). : a) Przewidywane godziny dowozu i odwozu dzieci zgodnie z rozkładem jazdy – Załącznik Nr 11. a. rano z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu między godziną 700– 735 b. przewidywane godziny odbioru uczniów ze szkół: - pierwszy kurs w godzinach 1230 a 1340 - drugi kurs w godzinach 1440 a 1520 2) Zamawiający zastrzega, że godziny dowozu i odwozu dzieci mogą ulec zmianie. 3) Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas ósmych lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 4) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego. 5) Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób zgodnie z pkt 9, rozdz. IV SIWZ. 6) Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach - odpowiednio dla danego zadania. Liczba dzieci na trasach wykazana jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 7) Zamawiający najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów, na poszczególne zadania. 8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy dla Zamawiającego imienne bilety miesięczne zgodnie z przesłanym wykazem uczniów. 9) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc 10) W przypadku awarii środka transportu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. 11) W okresach jesienno - zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 12) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmian dotyczących taboru wykonującego przedmiot zamówienia bez zgody Zamawiającego. Jedyną przewidywaną możliwością jest trwałe unieruchomienie pojazdu bądź sprzedaż. W ww. przypadkach Wykonawca musi zapewnić transport o nie pogorszonych parametrach tj. rok produkcji pojazdu, wcześniej przedkładając wykaz transportu do zatwierdzenia Zamawiającemu. 14) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących osób wykonujących przedmiot umowy, na określonych warunkach. W przypadku ww. zmian, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia: - wykaz osób, które będą realizować dalszą część umowy wraz z wszystkimi wymaganiami, jakie były zawarte w SIWZ i ofercie, 15) Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia 16) Zamawiający zastrzega, że adresy odbioru lub dowozów uczniów mogą ulec zmianie, a tym samym również liczba kilometrów. 17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach. 18) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej 19) Zamawiający zapewni opiekę w czasie dowozu dzieci do szkół, natomiast Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny przejazd opiekunów w trakcie dowozu i odwozu uczniów. 20) Wykonawcy, z tytułu awarii środka transportu, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia zastępczego środka transportu za podstawowy środek transportu, na okres nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. Pojazd zastępczy musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wprowadzenie zastępczego środka transportu wymagać będzie pisemnej zgody zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia zamawiającemu w formie elektronicznej, faksem lub w formie pisemnej zamiar wprowadzenia do ruchu zastępczego środka transportu oraz przedstawienia kserokopii dowodu rejestracyjnego zastępczego środka transportu. 8. W przypadku zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy środkiem transportu (np. awaria, kolizja drogowa), wykonawca zobowiązany będzie uruchomić, w czasie maksymalnym do 20 minut od chwili wystąpienia takiej sytuacji, zastępczy środek transportu. O zaistnieniu takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić zamawiającego, a także dyrektorów poszczególnych szkół i rodziców uczniów – jeżeli zaistniała sytuacja spowoduje spóźnienie w przybyciu uczniów na zajęcia lub przy ich odbiorze po zajęciach. 9. Dowóz uczniów do szkół musi odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1260) oraz spełniać parametry techniczne nie gorsze niż określone poniżej: a) 7 (siedem) pojazdów typu autobus musi być wyposażonych w liczbę miejsc zgodnie z liczbą dzieci na danej trasie wykazaną w załączniku nr 1 do SIWZ. b) pojazdy muszą być sprawne technicznie (posiadać aktualne badania techniczne), c) pojazdy muszą posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową. d) pojazdy muszą być wyposażone w sprawne ogrzewanie. 10. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za ewentualne wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością wykonawcy. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przewoźnika a w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności, ubezpieczenie wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym także szkód komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadamiania zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w tym w wyniku których nastąpiły przypadki zranienia i śmierci pasażerów, jak również wystąpienia innych zagrożeń dla funkcjonowania komunikacji zbiorowej, a także do przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w pieniądzu w wysokości 10.000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wpłacić do dnia 28 listopada 2019 r. (liczy się data i godzina wpływu na rachunek bankowy) Na adres: Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście, 11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 19 , WBS O/Dobre Miasto Nr rachunku: 34 8857 1041 3004 0400 2453 0039
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Zamawiający dokona ustalenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: 3.1. W zakresie warunku wskazanego w ust. 2 pkt. 2.1 Wykonawca musi wykazać: Licencję / zezwolenie na podejmowanie i wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydawaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r. (Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 2.2 W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2 Wykonawca będzie dysponował: 1) Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) na stanowisko kierowcy autobusu – osoba, która spełnia wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r. (Dz. U. z 2007, nr 125, poz. 874 z późn. zm.), posiada odpowiednie uprawnienia (w tym świadectwa kwalifikacji uprawniające do przewozu osób). 2) Odpowiednim potencjałem technicznym zgodnie z pkt. 9 rodz. IV SIWZ. Wszystkie pojazdy ww. muszą być w pełni sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego. 3. Jeżeli wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4. 4. Przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach