Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Szkół, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2023/2024

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Mszanowo, Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472 63 00
  • Data zamieszczenia: 2023-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Podleśna 1
    13-300 Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472 63 00
    REGON: 871118922
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Szkół, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I „Zakup biletów dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie w okresie od 04.09.2023 do 21.06.2024”.Przedmiot zamówienia określony w Części I obejmuje zakup biletów miesięcznych upoważniających do przejazdu w funkcjonującej komunikacji otwartej w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie, w okresie od 04.09.2023 do 21.06.2024 do szkoły i ze szkoły.a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do:- Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, - Szkoła Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku, - Szkoły Podstawowej im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach, -Szkoły Podstawowej w Radomnie, - Szkoły Podstawowej w Skarlinie, - Społecznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Tylicach znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Nowe Miasto Lubawskie i odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół.b) Szczegółowy opis tras, orientacyjne godziny przejazdów, liczba uczniów na poszczególnych trasach oraz mapa poglądowa - stanowią załączniki do wniosku.c) Prognozowana liczba uczniów w okresie od 04.09.2023 do 21.06.2023 wynosi 271 osób.d) Podane w załączniku nr 5 do SWZ godziny wyjazdu i powrotu na poszczególnych trasach są godzinami orientacyjnymi, Wykonawca musi zagwarantować punktualne przybycie uczniów do szkół.e) Czas oczekiwania na poszczególnych przystankach nie może być dłuższy niż 15 min.f) Szczegółowa, imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca (z wyjątkiem m-ca września).g) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym za faktycznie sprzedane bilety.h) W ramach linii komunikacyjnych i kursów wg. rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (np. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż w pierwszej kolejności musi zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy (wszyscy uczniowie muszą zajmować miejsca siedzące) i o ile będą wolne miejsca w środkach transportu.Część II – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2023/2024”Przedmiot zamówienia określony w części II obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych które realizują obowiązek szkolny i przedszkolny zamieszkałych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie - - z domu do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie i z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie do domu zgodnie z ustalonym harmonogramem, w roku szkolnym 2023/2024.a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowościach: Bratian, Gryźliny, Nowy Dwór Bratiański i Jamielnik w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.b) Zamawiający wstępnie zakwalifikował do przewozu 7 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie. Liczba uczniów objętych dowozem może zwiększyć się do 9 osób – należy więc zabezpieczyć odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe.c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi około 16 368,00 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:-Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,- Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,- Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.e) Usługa transportowa dotyczy tras:- Każdego dnia rano na zajęcia i po zakończeniu zajęć dowożeni będą uczniowie z miejscowości Bratian, Nowy Dwór Bratiański, Gryźliny i Jamielnik.- Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkolu Miejskim nr 2 Integracyjnym w Iławie o godz. 8.00, zajęcia kończyć się będą ok. godziny 15.00. Harmonogram przejazdów uzgodniony zostanie szczegółowo przed rozpoczęciem roku szkolnego oraz będzie korygowany w trakcie realizacji umowy. f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: - uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania, - po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania, - szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej do 28 sierpnia 2023 r. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać niewielkim korektom w ciągu roku szkolnego.h) Zamawiający zamierza korzystać z usług transportowych w następujący sposób:- W poniedziałek rano na zajęcia będzie dowożonych 7 uczniów i opiekun.- W poniedziałek po zajęciach do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 5 uczniów i opiekun, a 2 uczniów do piątku pozostawać będzie w internacie.- We wtorek, środę i czwartek do szkoły dowożonych będzie 5 uczniów i opiekun – rano i po zajęciach.- W piątek rano do szkoły dowożonych będzie 5 uczniów i opiekun, po zajęciach w szkole do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 7 uczniów i opiekunCzęść III – „Dowóz uczniów z Nawry do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku oraz ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku do Nawry w roku szkolnym 2023/2024”Przedmiot zamówienia określony w Części III obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów mieszkających w miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku i ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku do miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 w roku szkolnym 2023/2024.a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.b) Zamawiający zakwalifikował do przewozu 4 uczniów. c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 5 580,00 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:- Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,- Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,- Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.e) Usługa transportowa dotyczy trasy:- Każdego dnia rano na zajęcia dowożeni będą wspólnie uczniowie z miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku oraz z powrotem ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku, do miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8.- Dowożenie odbywa się wspólnie dla 4 uczniów.- Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku o godzinie 8.15, zajęcia kończyć się będą zgodnie z ustalonym planem zajęć lekcyjnych. f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: - uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania, - po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania, - szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej do 28 sierpnia 2023 r. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać niewielkim korektom w ciągu roku szkolnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach