Przetargi.pl
DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WILCZĘTA W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 NA PODSTAWIE SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH

GMINA WILCZĘTA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-405 Wilczęta, 84
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552496504 , fax. 552496503
  • Data zamieszczenia: 2022-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WILCZĘTA
    84
    14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552496504, fax. 552496503
    REGON: 170748040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WILCZĘTA W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 NA PODSTAWIE SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Wilczęta do Szkoły Podstawowej w Wilczętach i do Szkoły Podstawowej w Słobitach oraz ich odwóz do domu. Dowóz realizowany będzie na podstawie szkolnych biletów miesięcznych.2. Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi.3. Trasy dowozu i odwozu oraz wstępne godziny zamieszczone są w załączniku nr 9 do SWZ. Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z dyrektorami szkół w porozumieniu z Zamawiającym.4. Przewóz uczniów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów ze szkolnym biletem miesięcznym, zakupionym w ramach niniejszego postępowania.5. Usługa będzie świadczona w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych (ferie zimowe, świąteczne przerwy, itp.) 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Ponadto Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych w przypadku: odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć szkolnych, zmiany organizacji pracy szkoły lub organizacji roku szkolnego, zmiany planów lekcji, ilości dzieci, niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. 7. Imienna lista uczniów, dla których zakupione zostaną bilety (z podziałem na poszczególne miejscowości i placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. W przypadku przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych, spowodowanych przede wszystkim działaniem siły wyższej (w tym zagrożenia epidemicznego) imienna lista uczniów zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po otrzymaniu informacji dotyczącej przywrócenia zajęć szkolnych. Ilość kupowanych szkolnych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Zamawiający określa minimalną ilość szkolnych biletów miesięcznych, stanowiących podstawę do oszacowania minimalnej wartości zamówienia. Minimalna ilość szkolnych biletów miesięcznych, na jaką Zamawiający złoży zamówienie w ciągu danego miesiąca stanowi ilość dzieci uczęszczających do klasy „O’’ obu szkół podstawowych (na dzień 18.07.2022 r. – liczba ta wynosi 20 dzieci). 8. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia szkolnych biletów miesięcznych. 1) W przypadku zamówienia szkolnego biletu miesięcznego w trakcie danego miesiąca: a) do dnia 15 dnia danego miesiąca, w którym zamówienie jest realizowane – jego cena wynosi 100 % wartości biletu określonej w Formularzu Ofertowym, b) od 16 dnia do końca danego miesiąca, w którym zamówienie jest realizowane – jego cena wynosi 50 % wartości biletu określonej w Formularzu Ofertowym. 2) W przypadku zakupienia szkolnych biletów miesięcznych na pełen miesiąc oraz wprowadzenia przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych, spowodowanych działaniem siły wyższej (w tym zagrożenia epidemicznego) w trakcie miesiąca wykonywania usługi, na który bilety zakupiono Wykonawca dokona korekty płatności w następujący sposób:a) jeżeli liczba dni świadczenia usługi przez Wykonawcę będzie niższa niż 50 % wszystkich dni szkolnych w danym miesiącu Wykonawca dokonując korekty płatności zastosuje cenę szkolnego biletu miesięcznego stanowiącą 50 % wartości biletu określonej w Formularzu Ofertowym. 9. Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, sprawnymi technicznie przez cały okres wykonywania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, z aktualnym ubezpieczeniem OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować w/w okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy takiej liczby środków transportu, aby każde dowożone dziecko miało zapewnione miejsce siedzące. 11. Miejsce wsiadania i wysiadania uczniów odbywa się na przystankach i punktach przystankowych określonych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia.13. Zamawiający informuje, że realizacja usługi będzie się odbywać w dni nauki szkolnej od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r., czyli w dniach kiedy w szkole odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. Zamawiający informuje, że dowozy nie będą realizowane w dni wolne od nauki szkolnej oraz w dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania.14. Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia z tytułu gotowości do wykonania zamówienia w przypadku, jeżeli wykonanie niniejszej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn od Stron niezależnych, w szczególności ze względu na ograniczenie lub zawieszenie stacjonarnych zajęć szkolnych z jakichkolwiek przyczyn, w tym także w przypadku obowiązywania na obszarze kraju stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego. 15. Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozów. 16. W sytuacji gdy warunki pogodowe będą tego wymagały wykonawca zapewni ogrzewanie autobusów bez dodatkowego wynagrodzenia. 17. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie środka transportu Wykonawca zabezpieczy autobus zastępczy, spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. Przewoźnik gwarantuje ciągłość wykonywania usługi. W przypadku nie podstawienia autobusu w czasie, który został wskazany w ofercie, Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego środka transportu oraz zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.18. Zamawiający nie precyzuje ilości i wielkości pojazdów do wykorzystania przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawcy wystawienia takiej ilości pojazdów, która realnie umożliwi przewiezienie liczby uczniów wskazanej w opisie poszczególnych tras dowozu, z zapewnieniem miejsc siedzących dla uczniów oraz nieodpłatnego miejsca siedzącego dla opiekuna uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach