Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne - etap I

Miejski Zespół Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Ignacego Paderewskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6277338, 6271841 , fax. 032 6277338
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Administracyjny
    ul. Ignacego Paderewskiego 2 2
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6277338, 6271841, fax. 032 6277338
    REGON: 35701067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Dowozie uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne - etap I Wspólny słownik zamówień (CPV): 60100000-9; usługi w zakresie transportu drogowego, 60130000-8; usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Kategoria usług 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług przewozowych, dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne oraz z powrotem po zajęciach, najkrótszą z możliwych tras, w okresie od stycznia do 25 czerwca 2009 roku (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), zgodnie z harmonogramem przewozów, sporządzanym według planu zajęć szkolnych. Poniższa tabela zawiera zestawienie liczby uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności oraz placówki, do której są dowożeni. Lp. Dowóz do placówki Stopień niepełnosprawności Miejsce zamieszkania ucznia 1. Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu ul. Paderewskiego 2 1 uczeń upośledzenie umysłowe Żarki 2. 1 uczeń niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność ruchowa, niedowidzenie, upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim Żarki 3. 1 uczeń zaburzenia zachowania Żarki 4. 1 uczeń zaburzenia zachowania Libiąż 5. 1 uczeń upośledzenie umysłowe stopnia umiarkowanego Libiąż 6. 1 uczeń upośledzenie umysłowe stopnia lekkiego Libiąż 7. Gimnazjum Nr 2 w Libiążu ul. Paderewskiego 2 (budynek szkoły SP4) 1 uczeń niepełnosprawność sprzężona: upośledzenie umysłowe, niepełnosprawność ruchowa (nie wymaga wózka) Żarki 8. 1 uczeń upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim Żarki 9. Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu ul. Plac Zwycięstwa 2 (budynek szkoły SP2) 1 uczeń upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym Żarki 10. 1 uczeń niepełnosprawność ruchowa Libiąż RAZEM: 10 uczniów + opiekun W trakcie realizacji usługi w przypadku indywidualnych zmian godzin zajęć szkolnych należy kontaktować się z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, Dyrektorem Gimnazjum Nr 2 oraz Dyrektorem Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu. Trasa przewozu obejmie Libiąż - Żarki - średnio ok. 64 km dziennie, Usługa przewozowa obejmie około 106 dni, Szacowana ilość uczniów objętych przewozem - 10 uczniów i opiekun = 11 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia). Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może odbyć się przy pomocy pojazdu o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym (należy dołączyć kopię dowodu rejestracyjnego), spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych wg potrzeb. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Wykonawca w cenie 1 km (brutto) powinien ująć wszystkie dodatkowe koszty m.in.: ubezpieczenie pojazdu i dzieci, postoje, zapewnienie innego pojazdu o podobnych danych technicznych w przypadku awarii, oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci) oraz wszystkie inne koszty związane z należytym utrzymaniem pojazdu. Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym, powinien posiadać telefon komórkowy. Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w pojeździe, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania pasażerów w pojeździe. Wykonawca powinien w czasie trwania umowy dbać o czystość i porządek w pojeździe. Zalecane jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia (warunkami przewozu). Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości faktycznie przejechanych i potwierdzonych km oraz stawki za jeden km (średnio ok. 64 km dziennie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a)posiadają licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami w rozdziale V siwz, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.a) Stosowna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wymagana przez ustawę z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach