Przetargi.pl
Budowa drugiego skrzydła gimnazjum ze stołówką szkolną w Nowym Wiśniczu - wykonanie pokrycia wraz z montażem okien dachowych na budynku gimnazjum

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6850912 , fax. 014 6850911
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6850912, fax. 014 6850911
    REGON: 00054887300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drugiego skrzydła gimnazjum ze stołówką szkolną w Nowym Wiśniczu - wykonanie pokrycia wraz z montażem okien dachowych na budynku gimnazjum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drugiego skrzydła gimnazjum ze stołówką szkolną w Nowym Wiśniczu - wykonanie pokrycia wraz z montażem okien dachowych na budynku gimnazjum. Szczegółowy zakres robót należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w rozdziale V SIWZ oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę PZP warunki: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - należy udokumentować a) co najmniej 2 zadania polegające na ykonaniu nowego pokrycia dachowego lub remontu istniejącego pokrycia dachowego z dachówki w ilości co najmniej 1050 m2 każde, b) co najmniej 1 zadanie polegające na montażu stolarki okiennej dachowej o wartości robót brutto stanowiącej co najmniej równowartość oferowanego przedmiotu zamówienia (dotyczy montażu stolarki okiennej dachowej) oraz wykazać: że osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi, posiada uprawnienia budowlane w specjalności, odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, z załączeniem stosownych uprawnień wraz z aktualnym wpisem do stosownej izby zawodowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ . 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust.1i 2 PZP , pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 3,4,5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt 1.2.2) SIWZ, należy udokumentować: a) co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu nowego pokrycia dachowego lub remontu istniejącego pokrycia dachowego z dachówki w ilości co najmniej 1050 m2 każde, b) co najmniej 1 zadanie polegające na montażu stolarki okiennej dachowej o wartości robót brutto stanowiącej co najmniej równowartość oferowanego przedmiotu zamówienia (dotyczy montażu stolarki okiennej dachowej) oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz kluczowego personelu wykonawcy należy wykazać że: osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi , posiada uprawnienia budowlane w specjalności, odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, z załączeniem stosownych uprawnień wraz z aktualnym wpisem do stosownej izby zawodowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, zgodnie z pkt 1.2.2) SIWZ załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zobowiązanie innych podmiotów załącznik nr 6 do SIWZ 9. Oświadczenie o udzieleniu przez wykonawcę co najmniej 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, co najmniej 20-letniej gwarancji na dachówkę i co najmniej 5 -letniej gwarancji na stolarkę okienną dachową załącznik nr 7 do SIWZ 10. Wykazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 8 do SIWZ 11 .Zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Kosztorys ofertowy (zgodnie z przedmiarem robót) załącznik nr 10 do SIWZ. 13. Zgodnie z art. 23 ust.1 i 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, min. tytuł postępowania. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt. 3,4,5. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdz. V pkt. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma złożenia dokumentów. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie dokumentu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictwa do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach