Przetargi.pl
Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 i Pb98 oraz oleju napędowego

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 472 52 76 , fax. 018 472 52 73
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
    ul. Kraszewskiego 37 37
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 472 52 76, fax. 018 472 52 73
    REGON: 12066546500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 i Pb98 oraz oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa Pb95, benzyna bezołowiowa Pb98 oraz olej napędowy. 2. Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): kod CPV: 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo kod CPV: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa kod CPV: 09134100-8 - olej napędowy 3. Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010 na stacji paliw Wykonawcy. 4. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na paliwa: 1) Benzyna bezołowiowa Pb95 - 5 600 litrów. 2) Benzyna bezołowiowa Pb98 - 300 litrów. 3) Olej napędowy - 21 000 litrów. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 12 miesięcy od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb95 i Pb98 oraz oleju napędowego. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji: 1) Z szacunkowej ilości 5 600 litrów benzyny bezołowiowej Pb95 wymagalne będzie 3 000 litrów, natomiast pozostałą ilość tj. 2 600 litrów Zamawiający zamówi w zależności od zapotrzebowania. 2) Z szacunkowej ilości 21 000 litrów oleju napędowego wymagalne będzie 11 000 litrów, natomiast pozostałą ilość tj. 10 000 litrów Zamawiający zamówi w zależności od zapotrzebowania. 3) Z szacunkowej ilości 300 litrów benzyny bezołowiowej Pb98 wymagalne będzie 50 litrów, natomiast pozostałą ilość tj. 250 litrów Zamawiający zamówi w zależności od zapotrzebowania. 6. Dostawa paliwa realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca prowadził będzie ewidencję zakupywanego paliwa przez Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, maszyny, nazwy sprzętu bądź urządzenia, daty tankowania, ilości zakupionego paliwa. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez wystawienie dokumentu WZ. 8. Paliwo będzie tankowane bezpośrednio z dystrybutora do zbiornika pojazdu lub kanistra na stacji paliw Wykonawcy. Potwierdzeniem każdego tankowania będą wystawione dokumenty WZ wraz z informacjami wskazanymi w powyższym pkt nr 7. 9. Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa na stacji paliw Wykonawcy na terenie Krynicy-Zdroju lub Powroźnika. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu. W szczególności Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw w Powroźniku lub w Krynicy-Zdroju. Stacja winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od siedziby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Powroźniku (Baza ZSTiS MPGK w Krynicy-Zdroju). 10. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z odpowiednimi normami. 11. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla transakcji z opóźnionym terminem płatności: 1) od 1-ego do 10-tego dnia miesiąca, 2) od 11-ego do 20-ego dnia miesiąca, 3) od 21-ego do ostatniego dnia miesiąca 12. Podstawę wystawienia faktur VAT za ustalony okres rozliczeniowy stanowią dokumenty WZ dołączone do faktury. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu, o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków według formuły- spełnia / nie spełnia - na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach opisanych w punkcie IX niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 4) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa powyżej w: 1) pkt. 1. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wymagane dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt 1. 1), 2) 3) i 4), powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach