Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
ul. Centralna 53 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
REGON: 35711616300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lamp dla sygnalizacji świetlnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a)Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp dla sygnalizacji świetlnych. b)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą specyfikacji technicznej (zał. nr 6 do SIWZ). W przypadku wystąpienia w załącznikach do SIWZ lub dokumentacji przetargowej konkretnych marek urządzeń lub producentów, zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej (tzn. dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji wykonawca złoży stosowne dokumenty, uwiarygodniające te materiały i urządzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349961006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizowali zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia, obejmujące wykonanie dostawy lamp do sygnalizacji świetlnych - o łącznej wartości co najmniej 150.000 PLN b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących zakres określony w warunkach udziału w postępowaniu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; d)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument (np. promesa Towarzystwa Ubezpieczeniowego) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - jak podano w warunkach udziału w postępowaniu. 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a)wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ, b)wycenę przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 5 dp SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych ul. Krowoderskich Zuchów wraz z remontem nawierzchni i odtworzeniem ciągów pieszych. Znak sprawy 3/IX/2014
Dodano: 2014-09-16 - Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyzowaniu w Al. Solidarnosci i ul. Struga w Krakowie. Znak sprawy: 21/X/2013
Dodano: 2013-10-22