Przetargi.pl
„DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DZIAŁDOWO ”

Gmina Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 6970700 , fax. 23 6970701
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
    ul. Księżodworska 10
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 6970700, fax. 23 6970701
    REGON: 13037802500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DZIAŁDOWO ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci, które mają prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego oraz uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Działdowo w okresie od 18.01.2021 r. do 25.06.2021 r., realizowanego w ramach komunikacji regularnej na podstawie imiennych biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów w przedziale od wychowania przedszkolnego do klasy VIII szkoły podstawowej. Wykonawca zapewnia miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci i uczniów. Zakres zamówienia obejmuje: przejazdy dzieci i uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły/oddziału przedszkolnego i powrót po skończonych zajęciach ze szkoły/oddziału przedszkolnego do miejsca zamieszkania: 1. Prognozowana liczba dzieci i uczniów dowożonych w miesiącu to 412 uczniów. Ilość uczniów może ulec zmianie w przypadku: a) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obwodzie szkół w obrębie danej trasy dowozu, b) ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów; c) reorganizacji sieci szkół; d) zmiany obwodu szkoły (szkół); e) zmiany przepisów prawa oświatowego; f) zmiany organizacji roku szkolnego; g) zmiany planu nauczania w szkole/oddziale przedszkolnym; h) zmiany rozkładu zajęć w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy; i) zmiany szkoły obwodowej lub zmiany szkoły przez ucznia j) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy. 2. Przejazdy odbywać będą się z miejscowości zamieszkania ucznia do następujących szkół na terenie gminy Działdowo: 1) Szkoła Podstawowa im. K. Górskiego w Burkacie, uczniowie z miejscowości: Turza Wielka, Niestoja, Filice, Skurpie; 2) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Księżym Dworze, dzieci i uczniowie z miejscowości: Kisiny, Kurki, Wysoka, Pierławki, Prusinowo, Rudolfowo oraz dzieci z miejscowości Pierławki do oddziału przedszkolnego w miejscowości Wysoka; 3) Szkoła Podstawowa w Petrykozach, dzieci i uczniowie z miejscowości: Rywociny, Zakrzewo, Gnojno, Gnojenko, Bursz; 4) Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Przyrody Polskiej w Klęczkowie: dzieci i uczniowie z miejscowości: Komorniki, Krasnołąka, Pożary, Wilamowo, Malinowo; 5) Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Uzdowie, dzieci i uczniowie z miejscowości: Sękowo, Kramarzewo – wybudowania, Myślęta, Grzybiny; 6) Szkoła Podstawowa w Ruszkowie, dzieci i uczniowie z miejscowości: Jankowice, Mosznica, Lipówka. 7) Szkoła Podstawowa im. A. Grubby w Sławkowie, dzieci i uczniowie z miejscowości: Gąsiorowo, Lipówka, Kramarzewo – wieś. Przewozy będą świadczone w dni nauki szkolnej tj. z wyłączeniem ferii zimowych i przerwy wakacyjnej wg kalendarza szkolnego, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający nabywał będzie bilety miesięczne dla uczniów w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, w związku z tym jest upoważniony do ulgi ustawowej w wysokości 49% na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 poz.295). Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą poprzez zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych dzieci i młodzieży. Szczegółowy zakres zamówienia określają Załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 9 Wytyczne do rozkładu jazdy. Miejscem realizacji zamówienia w zakresie przewozów uczniów na podstawie biletów miesięcznych jest teren gminy Działdowo zlokalizowany w województwie warmińsko - mazurskim, powiat działdowski. Zamówienie w zakresie przewozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych będzie realizowane w okresie od 18.01.2021 r. do 25.06.2021 r. w dni nauki szkolnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego. W przypadku zmiany rozporządzenia Wykonawca będzie świadczył usługę w terminach w nim ogłoszonych, mając na uwadze również inne niemożliwe do przewidzenia zmiany terminów realizacji usługi na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem chorób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr konta: 55 1020 3541 0000 5602 0309 4943 z dopiskiem wadium w postępowaniu przetargowym pn.: „Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Działdowo”. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 1 SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 9. W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. – wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10. Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości – „wadium” (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium, w tym również w formie gwarancji lub poręczenia, musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 4 p. z. p. 12. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada licencje na regularne przewozy specjalne lub przewozy regularne obejmujące swym zakresem minimum teren gminy Działdowo.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach