Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 210 500 , fax. 895 210 501
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 210 500, fax. 895 210 501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-olsztynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5. 2.Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach: 1) Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 19000 szt. 2)Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 300 szt. 3) Tablice zwyczajne motorowerowe, motorowerowe tymczasowe, motorowerowe profesjonalne w tym wtórniki wg potrzeb, a także silnik elektryczny - 200 szt. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w ust.2. Ilości poszczególnych rodzajów tablic wskazanych w ust. 2 są szacunkowe i Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości danego rodzaju tablic. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w ust. 2 może być mniejsza niż wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone planowane wielkości kosztem zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic. Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie może jednak przekroczyć wartości umowy określonej na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniających przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wyprodukowanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w: 1) Rozdziale 2 i 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz.2355 z późn. zm.) 2) Rozdziale 2 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717), 3) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r., poz. 544 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku, w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów ( Dz. U. z 2019 r., poz. 546 ). 5. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia wg wzorów wynikających z przepisów obowiązujących w dniu produkcji tablic. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie: 1) do trzech dni – w przypadku partii zawierającej poniżej 500 sztuk tablic, 2) do siedmiu dni – w przypadku partii zawierającej powyżej 500 sztuk tablic od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 7. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olsztynie – Olsztyn, Plac Bema 5. Koszt załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciąża Wykonawcę. 8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w opakowaniach po 25 kompletów lub 50 sztuk, na których zamieszczona będzie nazwa Wykonawcy oraz specyfikacja zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku musi wykazać ten Wykonawca, który będzie realizował zadania wymagające wpisu do rejestru.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. 2. Do oferty należy dołączyć dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do podpisania oferty – jeżeli nie wynikają one z dokumentów rejestrowych. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach