Przetargi.pl
Dostosowanie wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie dla osób niepełnosprawnych.

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Dostosowanie wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie dla osób niepełnosprawnych; 2) W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące zadania, stanowiące odrębne części: a) Część 1. - montaż automatycznych drzwi wejściowych do urzędu, której szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie wykonawczym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i w przedmiarze robót w formie załączników stanowiących integralną część SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia jest: - wykucie istniejących ościeżnic drzwiowych, - dostawa i montaż automatycznych drzwi wejściowych, - obróbka tynkarska drzwi i prace wykończeniowe, b) Część 2. - wykonanie posadzki w strefie wejściowej urzędu, której szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie wykonawczym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i w przedmiarze robót w formie załączników stanowiących integralną część SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia jest: - skucie i rozebranie posadzki i podłoża w strefie wejściowej urzędu, - demontaż okien i zamurowanie otworów okiennych, - przygotowanie podłoża pod posadzki wraz z ułożeniem płytek, - dostawa i montaż wycieraczki obiektowej, - dostawa i montaż balustrady zewnętrznej, - wykonanie prac budowlano-wykończeniowych; 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych; 4) Materiały z rozbiórki (przydatne) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zagospodarowuje je zgodnie z dokumentacją projektową. Materiały przydatne wg. wskazań Zamawiającego, po oczyszczeniu zobowiązuje się przenieś w miejsce wskazane przez inwestora; 5) Materiały niewykorzystane i powstałe w trakcie wykonywania prac budowlanych, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy z zachowaniem przepisów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach; 6) Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset zł. 00/100 gr.) z czego: dla części I należy wnieść 600,00 zł. (słownie: sześćset zł. 00/100 gr.) i dla części II należy wnieść 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście zł. 00/100 gr.). Wykonawca wnosi wadium dla wskazanej części zadania, na którą składa ofertę lub na całość przedmiotu zamówienia w przypadku oferty kompleksowej. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach