Przetargi.pl
Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz Zdrój, ul. Ks. Jana Rąba
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 350 612 , fax. 134 350 612
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Ks. Jana Rąba 22
    38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 134 350 612, fax. 134 350 612
    REGON: 37001691600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie dostosowania obiektu do wymagań obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej. polegające m.in. na : 1. Instalacji systemu SSP 2. Instalacji systemu zapobiegania przed zadymieniem klatek schodowych i sterowania urządzeniami ppoż. 3. Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego oraz towarzyszące im roboty budowlane łącznie z montażem stolarki i ślusarki. Ww. zamówienie należy wykonać w z podziałem na 2 etapy : Zakres prac etapu I : 1. Wyposażenie drzwi w części hotelowej w samozamykacze zgodnie z projektem i specyfikacja techniczną. 2. Dostawa, wykonanie niezbędnych prac do montażu oraz montaż witryn W1, W2, W3, W4, W5 wydzielających klatkę K2 zgodnie z projektem i specyfikacja techniczną. 3. Dostawa, wykonanie niezbędnych prac do montażu oraz montaż witryn W6 stanowiących podział korytarzy zgodnie z projektem i specyfikacja techniczną. 4. Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. 5. Dostawa urządzeń systemu zapobiegania przed zadymieniem klatek schodowych i sterowania urządzeniami p.poż. zgodnie z informacją zawartą w SIWZ (pkt. 3 SIWZ - tabela). Parametry urządzeń zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia etapu I : do 20.12.2019r. Zakres prac etapu II : pozostałe prace nie ujęte w etapie I, a wynikające z projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia prac etapu II : do 30.03.2020r. Termin uzyskania pozwolenia na użytkowanie i zakończenie realizacji całości przedmiotu zamówienia do 30.03.2020 r 1) Ze względu na fakt, iż zakres zadania obejmuje prace, dla których opracowano ekspertyzę techniczną i uzyskano postanowienie KW PSP, Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania ewentualnych zmian projektowych z Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz autorem projektu. 2) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu umowy z zastosowaniem materiałów równoważnych. 4) Wykonawca składając ofertę przedkłada oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia przy użyciu urządzeń zgodnych z projektem lub oświadczenie o zastosowaniu materiałów równoważnych wraz z przedłożeniem (załączeniem do oferty) dokumentów, iż zastosowane materiały spełniają wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (DTR urządzeń, karty katalogowe, certyfikaty, rysunki zamienne - jeśli zakres proponowanych zmian wymaga zmian projektowych). 5) Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały i urządzenia, posiadały wymagane świadectwa dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej do zastosowań wynikających z projektu. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej i/lub innych jednostek specjalistycznych o opinię na temat oferowanych materiałów (wyrobów). Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów (wyrobów) równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Wizja lokalna. Przed złożeniem oferty konieczne jest dokonanie wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia potwierdzonej przez Zamawiającego. Podczas wizji Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia i uwarunkowaniami, które mogą okazać się niezbędne do przygotowania kompletnej oferty . Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wizję lokalną należy przeprowadzić przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, w terminie wcześniej uzgodnionym. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania kosztów i wykonania wydzielenia terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób trzecich oraz przedostawaniem się kurzu na pozostałą część obiektu, za pomocą trwałych ścian (płyta karton-gips). Transport materiałow budowlanych i ruch pracowników będą odbywać się awaryjną klatką schodową i wejściem od strony zachodniej obiektu. Roboty budowlane będą prowadzone w trakcie trwania turnusu rehabilitacyjnego w obiekcie CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju, w związku z powyższym teren budowy musi być odpowiednio zabezpieczony przed dostępem osób nieupoważnionych, a trwające prace nie będą stanowiły zagrożenia dla osób i zakłócenia pracy Centrum. Roboty budowlane mogą być wykonywane w godzinach 7.00 do 20.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ (dokumentacja projektowa i STWiORB) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 26.000,00 zł (słownie: dwadieścia sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. .2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). .3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy w BGK O/Rzeszów nr 30 1130 1105 0005 2102 6020 0006 z dopiskiem „Wadium na remont pokoi hotelowych Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu-Zdroju”. .4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt. 9.3., przed upływem terminu składania ofert. .5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 9.2 ppkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: - dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, - dokumenty te zostaną złożone w oryginale (oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty). .6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. .7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W związku z koniecznością montażu izotopowych czujek dymu Zamawiający żąda od Wykonawcy, zgodnie z art. 4 ust 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 Prawo Atomowe (Dz.U. 2001 Nr 3 poz. 18 z póź. zm.) Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistki na wykonywanie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowych czujek dymu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności : wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO, informację czy w ofercie zastosowano materiały i urządzenia równoważne, jeśli tak , do formularza oferty należy dołączyć wykaz materiałów i urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach