Przetargi.pl
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. demontaż istniejącej instalacji przeciwpożarowej i czujników jonizacyjnych wraz z utylizacją czujników, 2.2. wykonanie instalacji kablowej elektrycznej i teletechnicznej na stropie i ścianie w listwach instalacyjnych PCV, 2.3. wykonanie instalacji kablowej teletechnicznej ognioodpornej na stropie i ścianach mocowanej na osprzęcie ognioodpornym oraz pod tynkiem, 2.4. montaż central sygnalizacji pożaru wraz z akumulatorami, 2.5. montaż central sterujących oddymianiem grawitacyjnym, 2.6. montaż central zamknięć ogniowych, 2.7. montaż gniazd czujek pożarowych, 2.8. montaż czujek linowych, 2.9. montaż ręcznych przycisków pożarowych, 2.10. montaż ręcznych przycisków oddymiania, 2.11. montaż modłów kontrolno-sterujących, 2.12. montaż trzymaczy elektromagnetycznych, 2.13. uruchomienie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania grawitacyjnego, 2.14. wykonanie badań i testów powykonawczych, 2.15. roboty budowlane towarzyszące i malarskie. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienie tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: 4.1. Projekt Wykonawczy pn. „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania” wraz z częścią rysunkową, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 4.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania”, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ; 4.3. Informacja Dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) pn. „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania”, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ; 5. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót: Przedmiar robót pn. „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania””, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ i Przedmiar robót pn. ”Roboty malarskie uzupełniające po wykonaniu instalacji PPOŻ w budynku DPS”, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w poszczególnych Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 06.10.2017 r. o godzinie 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. prawo atomowe (t. j. Dz. U z 2017 r., poz. 576), polegającej na: obrocie, transporcie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3) 3) Dowód wniesienia/ustanowienia wadium 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane, o ile są już znane. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza obowiązany jest przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys dla całego zakresu robót objętych umową . 6. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach