Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
- Data zamieszczenia: 2020-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 721 018, fax. 178 721 262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ur.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont domu studenckiego „HILTON” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont domu studenckiego „HILTON” w Rzeszowie przy ul. M. Ćwiklińskiej 2, który obejmuje: remont instalacji ppoż., malowanie pomieszczeń, remont instalacji elektrycznej, remont kuchni w segmentach mieszkalnych, wymiana drzwi do pokoi, do WC, wymiana wykładzin PCV w pokojach mieszkalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Przedmiar robót ( Załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium określone w walucie – polski złoty (PLN) w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo/-a (jeżeli zachodzi taka potrzeba) . 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego w budynku głównym RCKiK w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14
Dodano: 2022-07-25 - Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru wraz z urządzeniami do oddymiania w obiektach DPS Dębica
Dodano: 2019-10-01 - Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
Dodano: 2019-08-20 - Przebudowa istniejacej klatki schodowej w budynku UMiG celem dostosowania do wymogów przepisów pożarowych wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i oddymiania przy ul. Rzeszowskiej 3 w Nowej Dębie, działka Nr 263/24
Dodano: 2019-03-20 - Przebudowa istniejacej klatki schodowej w budynku UMiG celem dostosowania do wymogów przepisów pożarowych wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i oddymiania przy ul. Reszowskiej 3 w Nowej Dębie, działka Nr 263/24
Dodano: 2019-02-27 - Wykonanie instalacji systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP oraz podłączenie do istniejących central klap pożarowych w obiekcie MOSiR przy ul. Hutniczej 15 w Stalowej Woli
Dodano: 2018-03-08 - Instalacja systemu sygnalizacji pożaru z wizualizacją.
Dodano: 2017-10-13 - Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu
Dodano: 2017-09-21 - Instalacja dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO). Zamówienie dodatkowe.
Dodano: 2016-12-12