Przetargi.pl
Dostosowanie istniejącej bazy lokalowej przedszkoli do nowo tworzonych miejsc wychowania przedszkolnego w gminie Międzyrzecz

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie istniejącej bazy lokalowej przedszkoli do nowo tworzonych miejsc wychowania przedszkolnego w gminie Międzyrzecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostosowania istniejącej bazy lokalowej przedszkoli do nowo tworzonych miejsc wychowania przedszkolnego w gminie Międzyrzecz 3.1. Dostosowanie istniejącej bazy lokalowej przedszkoli do nowo tworzonych miejsc wychowania przedszkolnego w gminie Międzyrzecz w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Staszica 22 w Międzyrzeczu. 1) Dostosowanie sal zajęciowych w zakresie: a) Szpachlowanie ścian w dwóch klasach (3x) – powierzchnia ścian 298 m2, wykończenie narożników ścian - długość listew metalowych do wykończenia narożników 148 mb; W ramach prac należy także przygotować powierzchnię pod szpachlowanie poprzez usunięcie starych powłok malarskich i wzmocnienie podłoża gruntem oraz usunąć drewnianą zabudowę ściany o wymiarach 7 m x 4,5 m. b) Malowanie ścian w dwóch klasach (2x) - powierzchnia ścian 298 m2, malowanie ścian do połowy – 92 m2 farbą zmywalną (kolor do ustalenia z dyrekcja placówki), malowanie pozostałych powierzchni farbą emulsyjną (kolor do ustalenia z dyrekcja placówki); c) Wymiana oświetlenia w jednej Sali – 10 szt. W ramach prac należy zdemontować istniejące oprawy i zamontować oraz podłączyć oprawy świetlówkowe o mocy zapewniającej min 300 luksów w klasie i 500 luksów na tablicy. Wymiary klasy: 9 x 5,8 m, wys. 3,4 m. d) Wykonanie i montaż na wymiar 2 szt. drzwi do klasy z drewna sosnowego, litego, w I gat. , gr. 4 cm, pełne, malowane na kolor dębu i lakierowane wg poniższego wzoru, wraz z okuciami, zamkiem, klamkami. Wymiar światła drzwi 120 x 220 cm. Drzwi należy zamontować wraz z futryną i listwami maskującym wykonanymi z tego samego materiału co drzwi, Szerokość ościeżnic do 20 cm, z obrobieniem wnęk na gładko; 2) Dostosowanie toalet dla dzieci w zakresie: a) Dostawa i montaż 3 szt. kabin w toalecie: - 2 szt. ścian przegródki do toalet wykonane z systemowych ścianek sanitarnych z wodoodpornej płyty kompaktowej HPL o grubości min. 3 cm w kolorze popielatym, o zaoblonych krawędziach w jaskrawym kolorze (kolor do ustalenia z dyrekcja placówki), wymiary – wysokość 120cm, szerokość/głębokość 110 cm; - 3 szt. drzwi do kabin toaletowych wykonane z systemowych ścianek sanitarnych z wodoodpornej płyty kompaktowej HPL o grubości min. 3 cm w kolorze popielatym, o zaoblonych krawędziach w jaskrawym kolorze (do ustalenia z dyrekcja placówki), wymiary wysokość 120 cm, szerokość 55 cm; - 2 szt. słupków łączących w toalecie drzwi ze ściankami, wykonane z takiej samej płyty jak ww. elementy ścianek o wymiarach - wysokość: 120 cm, szerokość: 15 cm, grubość płyty: 3 cm; - 2 szt. słupków przyściennych do montażu drzwi w toalecie wykonane z takiej samej płyty jak ww. elementy ścianek o wymiarach - wysokość: 120 cm, szerokość: 7 cm; - 3 szt. klamek do drzwi toaletowych; - 6 szt. zawiasów do drzwi; - 4 szt. stopki do ścianek działowych; -12 szt. uchwytów do montażu słupków przyściennych i międzydrzwiowych; b) dostawa i montaż wyposażenia toalet dla dzieci przedszkolnych: - Umywalka ścienna, ceramiczna o szer. do 50 cm, kolor biały wraz z osłoną ceramiczną (półpostument) dla odpływu umywalki wiszącej wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan. – 1 szt.; - Zestaw ustępowy (wc kompakt) składający się z miski ceramicznej wraz ze zbiornikiem spłukującym, kolor biały o wymiarach nie większych niż 620x590x400 mm wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan. – 1 szt.; - Podgrzewacz wody pionowy o pojemności min. 50 l, moc grzałki nie mniej niż 2000 W, zakres regulacji temperatury +38st. C do + 75 st. C, poziom ochrony IP 24, klasa efektywności energetycznej min. C , wraz z podłączeniem do instalacji wod i elektrycznej – 1 szt. - Bateria umywalkowa dopasowana do umywalki, stojąca, zawór kulowy, odcień chrom lub zbliżony, wymiary głowicy nie mniej niż 35 mm, wyposażona w wężyki przyłączeniowe do ciepłej i zimnej wody, śruby, podkładki i pierścienie pod korpus – 1 szt.; - Podajnik na mydło, z tworzywa ABS, o min. pojemności 400 ml, mydło uzupełniane z kanistra, kolor biały lub popielaty, zamykany na kluczyk, o wym. nie mniej niż gł. 9 cm, szer. 9 cm, wys. 19 cm – 1 szt.; - Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe z tworzywa ABS, na 250 ręczników z okienkiem umożliwiającym kontrole ilości ręczników w pojemniku, zamykany na kluczyk. Min. wymiary głęb. 14 cm, szer. 28 cm, wys. 26 cm. 3.2. Dostosowanie istniejącej bazy lokalowej przedszkoli do nowo tworzonych miejsc wychowania przedszkolnego w gminie Międzyrzecz w oddziale przedszkolnym w Przedszkolu nr 4, ul. Zachodnia 8, 66-300 Międzyrzecz, w zakresie: 3.3. Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych 2-skrzydłowych, pełnych o szerokości 150 cm, wysokości 200 cm, kolor biały wg poniższego wzoru, wraz z okuciami, zamkiem, klamkami. Drzwi należy zamontować wraz z futryną i listwami maskującym, z obrobieniem wnęk na gładko; Cechy: stalowe płaszczowe wewnętrzne pełne, dwuskrzydłowe, skrzydło bierne w drzwiach dwuskrzydłowych blokowane jest za pomocą rygla automatycznego; skrzydło z cienką przylgą, z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 0,5 - 1,5 mm i malowane proszkowo; ościeżnica drzwi wykonana z kształtowników stalowych, profilowanych z blachy ocynkowanej o grubości 1,2 mm i malowanych proszkowo; całkowita grubość skrzydła wynosi 62,5 ± 1mm, wypełnienie skrzydła w drzwiach wewnętrznych: karton komórkowy; skrzydło wyposażone w dwa zawiasy z regulacją w pionie, w tym jeden ze sprężyną naciągową; uszczelki przylgowe wykonane z EPDM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach